Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شبکه خبری «الاخباریه» سوریه، امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که ترکیه ده‌ها کمباین برای سرقت محصولات کشاورزی وارد سوریه کرده است.

طبق این گزارش، نیروهای ترکیه و «مزدوران» این کشور که منطقه یادشده تحت کنترل خود درآورده‌اند، بنادارند محصولات کشاورزی را پس از برداشت به ترکیه منتقل کنند.

الاخباریه همچنین گفت که نیروهای ترکیه کشاورزان را تهدید کردند که چنانچه از دستورات سرپیچی کنند، محصولات کشاوزری آنها را به آتش خواهند کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، منابع سوری، پیشتر، خبر دادند که نیروهای ترکیه با انتقال خانواده گروه‌های مسلح تحت حمایت خود به شمال سوریه (مناطق چشمه صلح) و قطع آب اهالی این مناطق، و آتش زدن محصولات کشاوزری آنها قصد دارند بافت جمعیتی این مناطق را بتدریج تغییر دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان

خرسندی گفت: پس از چندین سال برنامه‌ریزی و اهتمام برای رونق صادرات غیرنفتی شهرستان مراغه محصولات بخش کشاورزی سال زراعی گذشته به مقصد بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله کانادا، استرالیا، شیلی و روسیه صادر شد.

 خرسندی افزود: بیشترین میزان صادرات محصولات کشاورزی از این شهرستان با چهار هزار و ۳۰۳ تن به کشمش و خرما اختصاص دارد.

وی همچنین به صادرات ۹ هزار و ۵۰۰ تن سیب مرغوب این شهرستان به کشور‌های مختلف اشاره و بیان کرد: حجم تولید و کیفیت سیب شهرستان در سال گذشته به دلیل سرمازدگی پایین‌تر از سال‌های قبل بود.

خرسندی ادامه داد: این میزان سیب به کشور‌های پاکستان، عمارات، هندوستان و قزاقستان صادر شد اما بازار بسیار وسیعتری برای این محصول وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراغه می‌تواند به عنوان پایانه صادرات محصولات کشاورزی منطقه نقش محوری ایفا کند اضافه کرد: قسمت عمده محصولاتی که از این شهرستان صادر می‌شود باغی و خشکبار است.

وی گفت: علاوه بر محصولات تولیدی در مراغه محصولات دیگری از جمله خرما در صنایع شهرستان فرآوری و پس از بسته‌بندی صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • اردوغان وارد عراق شد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک