Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:05:47 GMT

جوان ترین و مسن ترین نمایندگان مجلس +عکس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۲۸۹

جوان ترین و مسن ترین نمایندگان مجلس +عکس

جوان ترین و مسن ترین نمایندگان مجلس +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: جوان ترین و مسن ترین نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت

با تداوم تنش‌ها در دانشگاه کلمبیا و ادامه حمایت دانشجویان از فلسطین، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در مقابل دانشجویان معترض کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که البته دانشجویان هم با توهین به او از خجالتش درآمدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، مایک جانسون، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که با رئیس دانشگاه کلمبیا ملاقات کرده و از او خواسته است تا برای رسیدگی به ناآرامی‌های دانشگاه اقدام فوری انجام دهد.

مایک جانسون پس از بازدید از دانشگاه کلمبیا، از مینوش شفیق رئیس این دانشگاه خواست که از سمت خود استعفا دهد.

جانسون در این کنفرانس مطبوعاتی افزود: ما درست قبل از اینکه روی پله‌های دانشگاه بایستیم، به طور مختصر با رئیس دانشگاه و مقامات ارشد او ملاقات کردیم. ما او را تشویق می‌کنیم که اقدام فوری انجام دهد و این موضوع را برطرف کند. تصور ما این است که آنها برای برقراری نظم در محوطه دانشگاه اقدامی نکرده‌اند.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: قصد من این است که پس از خروج از اینجا با رئیس جمهور جو بایدن تماس بگیرم و آنچه را که به چشم خود دیده‌ام با او در میان بگذارم و از او بخواهم اقدامی انجام دهد. اگر این اعتراضات در دانشگاه کلمبیا به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب‌ها متوقف نشود، گارد ملی برای کنترل شرایط روی کار خواهند آمد.

اما دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حین صحبت‌های جانسون او را با صدای بلند هو کردند و شعار سر دادند. 

معترضان شعارهای «آزاد، آزاد فلسطین» و «افشا، واگذار کن، ما متوقف نمی‌شویم، آرام نمی‌گیریم» سر می‌دادند. (این شعار آخر که اغلب در تظاهرات استفاده می‌شود، حقوق برابر و استقلال فلسطینی‌ها را مطالبه می‌کند، اگرچه در برخی موارد قصد دارد خواستار نابودی کامل رژیم صهیونیستی شود.)

گریس، یک دانشجوی فارغ التحصیل به CNN  گفت:مایک جانسون باید "برود". اونجا اینجا آمده تا یک نمایش سیاسی راه بیندازد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا