Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله سوشا مکانی به وحید قلیچ در لایو اینستاگرامی.

طرفداری- وحید قلیچ، امروز در استوری اینستاگرامی خود با تصویری سوشا مکانی را به شخصیت کارتونی باب تشبیه کرد. استوری که البته با واکنش تند دروازه بان سابق پرسپولیس همراه بود.

سوشا مکانی در جواب استوری وحید قلیچ جملات تندی را گفت. سوشا مکانی در لایو اینستاگرامی خود گفت:

دهانت را آب بکش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شهر خودمان پیشکسوتان دروازه‌بانی خیلی بزرگی داریم که تو با آن ها قابل مقایسه نیستی. شما که در آن مکانیکی چند نفر را دور خودت جمع می‌کنی و شروع می‌کنی به این و آن گیر میدiی و تبریک تولد بگویی. یک شماره حساب به من بده من ماهیانه پول به حسابت می‌ریزم تا زیپ دهنت را ببندی. الان می‌گویم که هیچ احترامی برایت قائل نیستم چون تو شعور نداری. تو یک آدم بی‌شعور هستی که می‌خواهی با به این و آن گیر دادن به یک جایی برسی.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوشا مکانی وحید قلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

سینما اعتماد نوشت: مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) به تازگی در اینستاگرامش پست جدیدی را منتشر کرد و در آن به این شکل نوشت: «شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد» که برداشت برخی از کاربران از این حرف او این بود که احتمالا تتلو آزاد خواهد شد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیر تتلو با ظاهر جدید در نخستین جلسه دادگاه (+عکس) امیدواری خواهر امیر تتلو نسبت به آزادی برادرش (+ عکس) پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس)

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛‌ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود