Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:48:57 GMT

تست کرونا ۲ فوتسالیست مس مثبت شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۴۶۰

تست کرونا ۲ فوتسالیست مس مثبت شد

باشگاه مس سونگون اعلام کرد دو بازیکن جوان این تیم مبتلا به کرونا شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تمام اعضای کادر فنی، عوامل اجرایی، مدیران و بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در تست‌های کرونا شرکت کردند که بعد از ارسال جواب آزمایش‌ها، مشخص شد که به غیر از دو مورد، سایر تست‌ها منفی بوده است.

 

در این آزمایش‌ها مشخص شد که دو بازیکن جوان مس سونگون مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که به همین دلیل برای انجام امور درمانی به مراکز پشکی مراجعه کرده و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه مس سونگون ورزقان نیز پاسخ آزمایش‌های کرونا از اعضای تیمش را به سازمان لیگ ارسال کرده تا مجوزهای لازم برای شروع تمرینات را بگیرند و آماده برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال شوند.

 

طبق برنامه قرار است شاگردان علی افضل از روز شنبه، دهم خردادماه به مدت یک هفته اردوی آماده‌سازی خود را پشت درهای بسته و در دو نوبت صبح و عصر برگزار کنند و تمرینات‌شان را برای دیدار برابر گیتی‌پسند اصفهان پشت سر بگذارند.

 

لیگ برتر فوتسال مس سونگون فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس سونگون فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست‌ها خوشتیپ به بانکوک رفتند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، قرار بود تیم ملی فوتسال عصر روز گذشته عازم تایلند شود، اما به دلیل شرایط ویژه هوایی کشور و محدودیت‌های پروازی، وحید شمسایی، شاگردانش و سایر اعضای تیم صبح امروز عازم بانکوک شدند.
تیم ملی اولین دیدار خود را در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز 30 فروردین ماه مقابل افغانستان برگزار می‌شود تا راه خود را برای بازپس‌گیری تاج قهرمانی آغاز کرده باشد.

بازیکنان تیم ملی پیش از سفر با کت و شلوار آبی و پیراهن سفید یکدستی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، قاب‌هایی زیبایی در محوطه مرکز ملی فوتبال زیر درخشش نور خورشید ثبت کردند و با روحیه بالا عازم بانکوک شدند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • فوتسالیست‌ها خوشتیپ به بانکوک رفتند (عکس)
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • اعزام فوتسالیست خوزستان به جام ملتهای آسیا 
  • آزمایش ویژگی پیام‌رسانی در تردز
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود