Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@09:14:01 GMT

آخرین آمار تلفات کرونا در روسیه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۵۷۱

آخرین آمار تلفات کرونا در روسیه

به گزارش افکارنیوز،

 ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه ، اعلام  که تعداد مرگ ناشی از عفونت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در سراسر مناطق این کشور 174 افزایش یافته است.

اخبار بین الملل- این ستاد یادآور شد، روز سه شنبه نیز موارد فوتی همین تعداد-174 نفر ثبت شده بود که حداکثر تعداد مرگ و میر روزانه ناشی از بیماری کووید-19 در روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته روز چهارشنبه، با کمی کاهش، شمار قربانیان کرونا، 161 نفر گزارش شد.

در مجموع ، 4 هزار و 142 نفر یا 1.09 درصد از کل افراد آلوده به عفونت ویروس کرونا در روسیه جان خود را از دست دادند. روز چهارشنبه نرخ مرگ و میر 1.07 درصد بود.

بر اساس این اطلاعات، به طور خاص، طی روز گذشته 71 نفر در روز در شهر مسکو درگذشتند، 21 نفر در هر یک از منطقه مسکو و داغستان، 9 نفر در شهر سن پترزبورگ و 6 نفر در مناطق تولا و نیژنی نوگوراد، جان باختند.

این ستاد همچنین یادآور شده است که با وجود افزایش شکر قربانیان، تعداد بیماران بهبود یافته هم به 150 هزار و 993 نفر رسیده است که 40 درصد از کل افراد آلوده به ویروس کروناست.

در حال حاضر، تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 در سراسر روسیه، به  379 هزار و 051 مورد رسیده است.

طبق این اطلاعات، طی یک روز گذشته 8 هزار و 785 بیمار مبتلا از بیمارستان‌ها مرخص شدند، در حالیکه 8 هزار و 371 مورد جدید عفونت تشخیص داده شده است. این سومین روز متوالی است که تعداد موارد بهبود از تعداد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روسیه فراتر رفته است.

بطور خاص، طی 24 ساعت گذشته 3 هزار و 793 بیمار در شهر مسکو مرخص شدند، 403 بیمار در منطقه مسکو، 339 نفر در منطقه نیژنی نوگوراد ، 325 نفر در سن پترزبورگ، 241 نفر در جمهوری داغستان، 181 نفر در منطقه کاباردینو-بالکاریا و در سایر مناطق نیز روسیه بین 100 الی 130 بیمار مرخص شدند.

همانطور که اشاره شد، طی روز گذشته در سراسر روسیه 8371  نفر به عفونت کرونا مبتلا شدند. رشد روزانه موارد جدید آلودگی همانند روز قبل 2.3 درصد است که کمترین رکورد طی یک ماه گذشته است.

ضمن اینکه 3 هزار و 560 نفر از موارد جدید (42.5 درصد) هیچیک از علائم بالینی بیماری را ندارند.

در حال حاضر در تمامی مناطق رسیه 223 هزار و 916 نفر به بیماری کووید-19 مبتلا هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه روسیه مسکو کرونا آمار کرونا ویروس کرونا کرونا در روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار، فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر تهران با اشاره به جمع بندی گزارش کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر، اظهار داشت: براساس گزارشات ارسالی از ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر به فرمانداری تهران خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش میزان تصادفات در حوزه فوتی و جرحی هستیم به طوری که در حوزه درون شهری تهران شاهد ۴۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی در ادامه با اشاره به میزان سرویس دهی به مسافران نوروزی در حوزه پایانه‌های اتوبوسی بیان کرد: در حمل و نقل برون شهری در تهران از ابتدای آغاز سفر‌های نوروزی تا کنون ۴۰ هزار مورد سرویس عمومی از مبدا تهران به دیگر نقاط کشور ثبت شده است، مطابق این آمار تعداد مسافر خروجی از شهر تهران ۴۰۸۰۸۵ نفر و تعداد مسافر ورودی به تهران ۲۴۲۳۰۹ نفر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بوده است.

فرماندار تهران با اشاره به آمار‌های پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفر‌های نوروزی اذعان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از ۲۱۰۰ مورد پرواز در فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت شده که از این طریق ۲۳۰ هزار نفر مسافر پذیرش شدند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رصد بازار در راستای جلوگیری از تخلفات در حوزه‌های کالا‌های اساسی و عید نوروز تاکید کرد: تاکنون با ثبت ۱۳۷۰ مورد بازرسی از بازار در ایام نوروز توانستیم رصد خوبی را در تامین کالا‌های اساسی و جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی انجام دهیم و این رصد همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دار خواهد بود.

قیومی با اشاره به آمار ورود مسافران نوروزی به تهران و بهره مندی از هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها خاطرنشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی روزانه به صورت میانگین ۱۴ هزار نفر از این مراکز بهره‌مند شدند و سطح اشغال این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز به طور میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد بوده است.

فرماندار تهران افزود: در این آمار مشخص شده است که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ۱۹۶ هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر‌ها انجام شده است.

معاون استاندار تهران تصریح نمود، برگزاری ۷۰۰ تور تهرانگردی به صورت رایگان برای شهروندان، برگزاری برنامه برای گروه‌های خاص، روزه اولی‌ها، معلولین، سالمندان، تور کودک، برپایی ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی در تمام مناطق شهر تهران و توزیع ۱۵۰ هزار نقشه گردشگری و کتابچه گردشگری کودک و نیز توزیع ۱۰۰ هزار بن تخفیف استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری تهران از سایر برنامه‌ها بوده است.

رییس ستاد خدمات سفر تهران در پایان با اشاره به رشد حوزه گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ شهر تهران، یادآور شد: خوشبختانه در حوزه بازدید از مناطق گردشگری تهران رشد خوبی را شاهد بودیم و تهران تاکنون جز ۳ شهر پربازدید در حوزه موزه‌ها و آثار تاریخی و فرهنگی شناخته شده که در مجموع میزان بازدید از مناطق گردشگری جنوب تهران و نیز منطقه ۱۲ بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده است و مطابق این آمار تعداد یک میلیون و دویست هزار بازدید از مراکز تفریحی شامل موزه‌ها، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعت‌گردی و جاذبه‌های شهری نظیر پل طبیعت، برج میلاد، دریاچه چیتگر و... انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در بوشهر
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران