Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:41:22 GMT

ال‌پوزو اسپانیا به دنبال طیبی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۵۷۵

ال‌پوزو اسپانیا به دنبال طیبی

مدیر باشگاه غیرت قزاقستان به سایت آبولا خبر داده فوتسالیست ایرانی این تیم مورد توجه یک باشگاه اسپانیایی و دو تیم پرتغالی است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که پس از چهار سال حضور در غیرت قزاقستان برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسید، در آستانه انتخاب یکی از تیم‌های پرتغالی اسپورتینگ لیسبون یا بنفیکا قرار دارد، اما ممکن است ارائه پیشنهاد اسپانیایی، او را به سمت دیگری ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فوتسالیست ایرانی که علاقه بیشتری به حضور در یکی از تیم‌های بنفیکا به‌عنوان قهرمان پرتغال و اسپورتینگ لیسبون، قهرمان اروپا نشان داده، مذاکراتی را هم با باشگاه ال پوزو داشته و بعید نیست با قبول این پیشنهاد، راهی اسپانیا و تیم چهارم جدول لیگا ناسیونال شود.

 

اورازبکوف، مدیر باشگاه غیرت قزاقستان در گفت‌وگو با آبولا پرتغال با تایید این خبر می‌گوید: «ما می‌دانیم که طیبی پیشنهادهایی از بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و ال پوزو مورسیا دارد ولی ما با وجود از دست دادن او، سعی داریم تا فرناندینیو که بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال است را به خدمت بگیریم و مذاکرات جدی با او داشتیم.»

 

طیبی که بعد از شیوع ویروس کرونا به ایران نیامده، احتمالا تیم جدید خود را در هفته آینده  و از بین باشگاه‌های بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و ال پوزو اسپانیا مشخص می‌کند که شانس یکی از دو تیم پرتغالی برای جذب او بیشتر است.

 

تیم ملی فوتسال حسین طیبی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال حسین طیبی فوتسال اسپورتینگ لیسبون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه

به گزارش قدس آنلاین، صدها نفر از مردم اسپانیا با حضور در خیابان‌های شهر بارسلون، ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

معترضان حاضر در این تظاهرات همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان