Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زیرساخت های ورزشی نهاوند برای میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی کشور تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر عصر پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند که با حضور معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند و همچنین سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: لازمه حرکت روبه‌جلو و تحول وضعیت فعلی در مجموعه ورزشی علیمرادیان نیازمند تعامل دوسویه با اداره ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه وفاق و همدلی موجبات مرتفع شدن مشکلات را فراهم می‌آورد، گفت: برخی امورات اجرایی با برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری قابل‌حل و فصل شدن است لذا با توجه به نیاز مجموعه به سرویس ایاب و ذهاب  تعمیر و تجهیز مینی‌بوس مجموعه علیمرادیان برآورد هزینه شود چراکه کمپ ورزشی برای انجام اعزام‌ها و امورات پیرامون نیازمند مینی‌بوس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی شهرستان نهاوند با تعامل و همراهی با مدیریت مجموعه از ظرفیت‌های بسیار خوب آن استفاده کنند.

وی بابیان اینکه هدایت سرمایه‌گذار و اموراتی ازاین‌دست توسط اداره ورزش نهاوند با محوریت اداره کل انجام شود، گفت: امروز همه ما وارث برخی نابسامانی‌ها هستیم که باید با برنامه‌ریزی مدون و وفاق و همدلی آن‌ها را رفع کنیم تا شاهد کسب افتخارات برای این دیار کهن باشیم.

جهانشیر با اشاره به تعمیر و بازسازی کف‌پوش و رختکن خانه پینگ‌پنگ مجموعه علیمرادیان و همچنین راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی علیمرادیان به یادمان شادروان داریوش جهانیان توسط برادر ایشان آقای اصغر جهانیان در دستور کار قرارگرفته است، گفت:  امروز افرادی چون آقای جهانیان ظرفیت‌هایی هستند برای پیشبرد اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان لذا ما قدردان ایشان هستیم.

وی با اشاره به اینکه زمان اردوی تیم‌های لیگ برتر کشور از مردادماه آغاز می‌شود، گفت: امروز فرصت زیادی برای میزبانی اردوها و مسابقات باقی نمانده لذا می‌طلبد با اقدام جهادی در فرصت باقیمانده نسبت به رفع کاستی‌ها استفاده ویژه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به افزایش هزینه‌های اعزام‌های خارجی جهت برگزاری اردوهای ورزشی، گفت: شهرستان نهاوند و شهر مریانج استان همدان دو ظرفیت بسیار خوب است که در این خصوص اقداماتی جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی آن در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه علیمرادیان مربوط به شهرستان نهاوند نیست و کاربردی فراملی دارد، گفت: نهاوند در حوزه خیرین چون خانواده‌های محترم علیمرادیان و جهانیان بسیار غنی است لذا باید این عزیزان شناسایی و جهت حمایت از جامعه ورزشی و جوانان با درکی خاص ورود کنند.

جهانشیر با اشاره به اینکه ساخت مجموعه ورزشی علیمرادیان وظیفه ما را در راستای نگهداری هرچه بهتر دوچندان می‌کند، گفت: سلایق سیاسی و مسائل اجتماعی نباید حرکت چرخ توسعه و شکوفایی در مجموعه جوان علی مرادیان شود.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم دربازید بعدی از مجموعه ورزشی علیمرادیان کمبودهای موجود رفع گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه اگر بخواهیم به آینده پیش برویم باید از سازمان‌های مردم‌نهاد جوان به‌صورت تخصصی استفاده کنیم، گفت: با نشستن و نظاره‌گر امور بودن هیچ کاری پیش نخواهد رفت لذا مدیران باید خاکی و همراه با مردم نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند.

وی در خصوص خوابگاه مجموعه علیمرادیان نهاوند، گفت: جلسه تعاملی باهدف تعریف پروژه و خواسته شما از پیمانکار برگزار شود و در هفته آینده به‌اتفاق رئیس اداره نهاوند، مدیر مجموعه و پیمانکار جهت بررسی تخصصی مسئله گفتگو خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان نهاوند مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اردوهای ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مجموعه ورزشی علیمرادیان مجموعه علیمرادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند گفت: شرکت کنندگان با کسب ۲۲۰ امتیاز، ۳ نشان طلا و یک نقره صاحب این عنوان شدند.

عباس تکلو افزود: تیم‌های همدان با ۲۳۸ امتیاز، نهاوند با ۲۲۰ امتیاز و ملایر ۱۴۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او تأکید کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت کشتی شهر همدان در ۱۲ وزن از ۳۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب