Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تکواندوی بانوان کشورمان گفت: همه ملی‌پوشان جز بهترین ها هستند و سرمربی تیم ملی حق دارد که برای انتخاب نفرات برتر سختگیری کند.

زهرا پوراسماعیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش در روزهای تعطیلی اردوی تیم ملی، اظهار داشت: هر روز به صورت انفرادی در خانه تمرین می‌کردم و هفته‌ای یک بار نیز به طور آنلاین و تصویری با کادر فنی تیم ملی تمرین خود را در خانه انجام می‌دادم تا شرایط ایده‌آل جسمانی خود را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی پوش تکواندو بانوان در خصوص حفظ آمادگی‌اش، ‌افزود: قبل از اینکه اردوهای تیم ملی به دلیل کرونا تعطیل شود، به 90 درصد آمادگی رسیده بودم. بالطبع تمرین در خانه با اردو تفاوت‌های زیادی دارد، ولی با این حال 80 درصد از آمادگی خود را حفظ کرده ام. امیدوارم با شروع اردوها از اواخر خردادماه به آمادگی خوبی دست پیدا کنم.

 

تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در خصوص سختگیری سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی حق دارد که برای انتخاب نفرات برتر سختگیری کند. مسلماً همه ملی‌پوشان جز بهترین ها هستند که به اردو دعوت شده‌اند.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان با اشاره با اینکه سطح رقابت در رده های سنی متفاوت است، عنوان کرد: سطح رقابت نوجوانان با بزرگسالان خیلی فرق دارد و چند وقتی است که در رده سنی بزرگسالان مدال طلا نگرفته ام ولی سعی دارم تا در مسابقات بین‌المللی مدال طلا را کسب کنم.  

وی در خصوص تلاش برای کسب سهمیه المپیک، اضافه کرد: با جان و دل تلاش می‌کنم تا بین دو نفر المپین تکواندو بانوان باشم ولی نمی‌توانم بگویم صدرصد در بین نفرات اعزامی به المپیک خواهم بود.

اسماعیل پور در خصوص لغو مسابقات تکواندو بانوان آسیا، اذعان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بخاطر کرونا لغو شد و قبل از لغو این رقابتها، تمامی بچه‌ها هم پیمان و همدل شده بودیم در این رقابتهای مهم تاریخ ساز شویم.

 

ملی پوش تکواندوی بانوان کشورمان در خصوص تعویق بازیهای المپیک توکیو، گفت: برای یک سری از ملی‌پوشان، تعویق زمان بازیهای المپیک توکیو اتفاق خوبی بود، چون فرصت زیادی برای نفرات مصدوم به وجود آمد تا آسیب دیدگی شان کامل برطرف شود. من نیز چند وقت قبل دستم شکسته بود که هم اکنون هیچ مشکلی ندارم. البته یکی از آسیب های تعویق المپیک حفظ شرایط بدنی است چراکه برخی از ورزشکاران نیز برای نگه داشتن وزنشان به مدت یکسال دچار معضل بزرگ می‌شوند. 

وی در خصوص برگزاری لیگ برتر نیز اظهار داشت: عضو تیم تکواندو فتح صدر البرز هستم که در رده نخست جدول لیگ بانوان حضور داریم. ادامه مسابقات لیگ در بالا بردن آمادگی‌مان بسیار موثر بوده و می توانیم خودمان را در لیگ محک بزنیم و بهتر است این پیکارها برگزار شود. رقابت در لیگ، خیلی سخت است چون تکواندوکاران از نقاط ضعف و قوت یکدیگر شناخت دارند.

تکواندوکار 68+کیلوگرم تیم ملی بانوان، خاطرنشان کرد: از اساتید تکواندو کشورمان تشکر می کنم و همچنین از خانم سروی و پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو سپاسگزارم که در این شرایط حواسشان به ما هست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو بانوان کرونا تکواندو بانوان سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال فردا شب در خانه‌اش در حالی به ‏مصاف العین امارات می‌رود که با توجه به اتفاقات و نتیجه بازی رفت ‏دو تیم خیلی‌ها شانسی برای صعود آبی‌های ریاض قائل نیستند.‏

در بازی رفت دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین موفق ‏شد الهلال را 4-2 شکست بدهد تا هم اسبش را برای صعود به ‏فینال آسیا زین کند هم به روند طولانی بازی‌های بدون شکست ‏الهلال پایان بدهد. 34 پیروزی پیاپی الهلال با باخت مقابل العین از ‏بین رفت. ‏

با اینحال، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست بازی فردا ‏گفت تیمش به بازگشت و صعود به فینال ایمان دارد. ‏

سرمربی الهلال در این نشست خبری گفت: "اولین بار است که در یک ‏بازی برگشت در حالی به میدان می‌رویم که از حریف عقب هستیم ‏ولی ما واقعا به رمونتادا ایمان داریم. امیدوارم فردا با پیروزی و صعود ‏بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. من قبلا هم رمونتاداهای زیادی به ‏عنوان مربی داشته‌ام و امیدوارم فردا یک مورد دیگر در کارنامه‌ام ثبت ‏شود". ‏

ژسوس در ادامه گفت: "ما حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم ‏در این تورنمنت چه سطح بالایی داشته‌اند. العین خوب دفاع می‌کند ‏ولی ما این توان را داریم که اختلاف دو گل را جبران کنیم. ما فقط به ‏جبران این دو گل و بهتر بازی کردن نسبت به دیدار رفت فکر ‏می‌کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏