Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت:7 نفر لژیونر داریم و برای هماهنگی باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم.

ایمان بگ زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمرینات در این روزها، اظهار داشت: در خانه با دمبل، وزنه، هالتر، نرمش و کارهای کششی، آمادگی خود را حفظ می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هنوز باشگاه‌های حوزه معلولین بسته است و باید در خانه تمرینات خودم را ادامه دهم.  

ملی پوش بسکتبال با ویلچر در خصوص عدم امکانات کافی در بخش جانبازان و معلولین تصریح کرد: اردوهای با کیفیت و امکانات آنچنانی نداریم. برای نتیجه‌گیری در مسابقات سطح یک دنیا و پارالمپیک باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم و با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم. 

وی ادامه داد: 7 نفر لژیونر داریم و باید هماهنگی باید داشته باشیم تا کار تیمی انجام دهیم. بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر استرالیا یکسال کنار یکدیگر هستند و برای باشگاهی بازی نمی‌کردند تا برای هماهنگی بیشتر راهی مسابقات شوند.

بگ‌زاده با اشاره به استفاده از ویلچرهای قدیمی در بازی های مهم، عنوان کرد: یک ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد و مسئولان برای کسب نتیجه اصلا هزینه نمی‌کنند. به ویژه شرایط فعلی لزوم رسیدگی و توجه را بیشتر می کند. بطور مثال یک فرد ویلچری برای حرکت باید لاستیک را لمس کند و با توجه به تماس لاستیک با زمین ریسک آلودگی بسیار بالاست. در این شرایط بیماری اگر دست آلوده‌ را به بینی و دهان بزند، مبتلا به بیماری کرونا می‌شود. اگر یک فرد معلول کرونا بگیرد برای او خطرناک است و ریه، کبد و کلیه‌اش را درگیر می‌کند. باید تجهیزات بیشتری برای یک معلول فراهم کنند تا حداقل بیمار نشود.

 

وی در خصوص اینکه ورزشکاران ایرانی با غیرت مسابقه می‌دهند و بازیها را پیروز می‌شوند، تاکید کرد: در مسابقات آسیایی با غیرت و تعصب قهرمان شدیم، مسئولان باید برای رسیدن به سکوهای قهرمانی جهان بیشتر هزینه کنند. در رقابتهای جهانی با حریفان قدرتمند بازی می کنیم و باید سرمایه‌گذاری خوب، تدارک خیلی قوی و ویلچر استاندارد با آنها روبرو شویم تا شانس موفقیت داشته باشیم.

عضو تیم مخابرات اصفهان در خصوص لیگ بسکتبال با ویلچر گفت: مخابرات بهترین و پرسابقه ترین تیم در لیگ بسکتبال با ویلچر 6سال پشت سر قهرمان شده است. هم اکنون مراحل نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال مسابقات لیگ باقی مانده و امسال قهرمانی با حضور تیم شیمیدر خیلی سخت تر از پارسال خواهد بود. 

بگ‌زاده خاطر نشان کرد: مبالغ دریافتی بازیکنان در لیگ بسکتبال با ویلچر زیاد نیست و با این قراردادهای پایین کاری نمی‌توان کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بسکتبال قهرمانی جهان جانبازان و معلولین بسکتبال با ویلچر داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)

طبق آخرین توافق ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بنا شد پژوپارس تا پایان بهار تولید شود.   به گزارش عصر ایران طبق آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو ، با دریافت مجوز قیمت جدید پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.   مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ،  خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.     این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.   با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل 172 هزار و 418  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، مجوز تولید این خودرو در بهار را صادر کرد.   قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • بهترین کود مایع خارجی
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت