Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

برخی از سفره خانه‌ها اقدام به برگزاری مهمانی‌های مختلط می‌کنند که به دنبال آن افراد حاضر در این مجالس هنجارشکنی کرده و با انجام رفتار‌های ناشایست و به دور از شئونات اسلامی اقدام به ترویج فساد و بی بند و باری می‌کنند.

اخبار اجتماعی - این اماکن تا نیمه‌های شب فعال هستند و متصدیان آن‌ها نیز اقدام به پذیرش مشتریان مخصوص خود می‌کنند و به گردانندگان این گونه مجالس خدمات و سرویس ویژه ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مهمانی‌ها، بچه پولدار‌های تهران برای گرفتن لایک و دیده شدن، کلیپ‌های مجالس را هم با افتخار در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند و در این فضا جولان می‌دهند.

سرهنگ نادر مرادی رئیس اداره اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ  درباره فعالیت زیرزمینی سفره‌خانه‌های بدون مجوز و برگزاری  پارتی‌های شبانه  در این اماکن، گفت: بررسی این موضوع همواره در دستور کار پلیس امنیت عمومی فاتب بوده است.

وی افزود: وقوع این گونه موارد در سطح پایتخت که افراد در سفره خانه ‌های زیر زمینی اقدام به برگزاری مهمانی‌های مختلط می‌کنند، کم است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه شهروندان باید در بحث شناسایی متخلفان این حوزه به نیروی انتظامی کمک کنند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده‌هایی هم مورد رسیدگی قرار گرفت که علاوه بر دستگیری متهمان پرونده، با هماهنگی مقام قضایی محل اجرای جرم نیز پلمب شده است.

وی افزود: این جرایم بیشتر در واحد‌های صنفی زیر زمینی و فاقد پروانه کسب صورت می‌گیرد که از نظر اداره اماکن فعالیت معمولی متصدیان این واحد‌ها برای ارائه سرویس به شهروندان هم غیر قانونی است، چه برسد به اینکه چنین جرایمی در آنجا رخ دهد.

رئیس اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فاتب گفت: در ایام کرونایی کشور نیز بررسی و نظارت‌های متعددی در خصوص عدم فعالیت قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌ها انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی پاتوق‌های غیر مجاز صنفی و پلمب آن‌ها شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هنجارشکنی فضای مجازی پارتی های شبانه سفره خانه پایتخت فضای مجازی نیروی انتظامی هنجارشکنی سفره خانه پارتی های شبانه سفره خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

همچنین متأسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فوراً اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

کد خبر 6085738

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران