Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:30:11 GMT

ورود میمون و مار به اتاق عمل بیمارستان!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۷۹۹

ورود میمون و مار به اتاق عمل بیمارستان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان بیمارستانی در ترینیداد و توباگو خبر ورود مار به اتاق عمل بیمارستان را انکار و اعلام کردند تنها یک میمون وارد اتاق عمل شده است. در ویدئویی که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود میمونی را در یک بیمارستان دولتی در این کشور واقع در دریای کارائیب نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی این ویدئو تهیه شده در صبح روز جمعه به ویدئویی داغ تبدیل شد که ادعا شده بود یک مار بزرگ نیز در این بیمارستان پیدا شده است. ادعایی که بعدا مقامات بیمارستان آن را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اقدام باورنکردنی راهب هندو برای غلبه بر کرونا!

بنا به گزارش ترینیداد و توباگو گاردین قرار بود عمل‌های جراحی در این بیمارستان پس از ۳ ماه قرنطینه بخاطر شیوع کرونا دوباره از سر گرفته شود که با ورود این میمون به تاخیر افتاد. ورود این حیوان به داخل اتاق عمل موجب تاخیر یک ساعته عمل جراحی یکی از بیماران شد. پس از انتشار این ویدئو و داغ شدن آن مسئولان بیمارستان پیداشدن مار در این بیمارستان را رد کردند. بنا به گفته مسئولان بیمارستان تعدادی از پرسنل اتاق عمل در ساعت ۷ صبح روز جمعه یک میمون را در داخل اتاق عمل پیدا کردند. در ویدئوی منتشر شده این میمون در حالی که پس از فرار از اتاق عمل وارد یکی دیگر از بخش‌های بیمارستان شده دیده می‌شود.

بنا به گزارش Newsday مقامات بیمارستان پس از تماس با مسئولان یک باغ وحش محلی با نام «امپارر، ولی» از آن‌ها برای انتقال میمون درخواست کمک کردند. این حیوان توسط پرسنل باغ وحش به باغ وحش محلی منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان بیمارستان دولتی بیماری کرونا حمله حیوانات پرستاران فداکار اتاق عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!

عربستان‌سعودی در بحبوحه بالا گرفتن احتمالات در خصوص آب‌رفتن نئوم، به سراغ سرمایه‌گذاران چینی رفته‌است تا توجه آن‌ها را به این پروژه جلب کند.

مسئولان نئوم در هفته گذشته از پکن، شانگ‌های و هنگ‌کنگ بازدید کردند تا توجه سرمایه‌گذاران چینی را به این پروژه جلب کنند. گفتنی است که هنوز هیچ خبری از معاملات انجام شده با چینی‌ها به رسانه‌ها درز نکرده‌است.

این ارتباط با سرمایه‌گذاران از طریق نمایشگاهی صورت گرفت که مسئولان پروژه نئوم برپا کردند. لئونارد چان، رئیس انجمن توسعه فناوری نوآورانه هنگ کنگ، به خبرگزاری فرانسه گفت: «واکنش‌ها به این پروژه بلندپروازانه تاکنون بی‌طرفانه بوده‌است. من ممکن است برای تفریح به نئوم بروم، اما هیچگاه این شهر را برای اقامت دائم اتخاب نمی‌کنم.»

مسئولان این نمایشگاه و پروژه ساخت نئوم، توجهی به گزارش‌هایی که مبنی بر آب رفتن نئوم منتشر شده‌است، نشان نداده‌اند. گفتنی است که اوایل ماه جاری، بلومبرگ گزارش داد که عربستان سعودی تخمین‌های قابل توجهی را برای تعداد افرادی که انتظار می‌رود در این شهر خطی زندگی کنند، کاهش داد. در این گزارش آمده‌است که تعداد ساکنان مورد انتظار برای "آسمان خراش افقی" از ۱.۵ میلیون تا سال ۲۰۳۰ به کمتر از ۳۰۰.۰۰۰ نفر کاهش یافته‌است.

طارق قدومی، مدیر اجرایی نئوم، گفت: «هدف جمعیتی ۹ میلیون نفری به موقع محقق خواهد شد.»

بنابر گزارش بیزینس اینسایدر، مسئولان پروژه نئوم، به سوالات این خبرگزاری پاسخ نداده‌اند. با اینحال گزارش‌ها حاکی از آن است که نگرانی‌های گسترده‌تری برای سرمایه‌گذاری تریلیون دلاری در پروژه چشم انداز ۲۰۳۰ ولیعهد سعودی وجود دارد.

بلومبرگ گزارش داد که واقعیت‌های مالی این پروژه که می‌تواند تا ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه داشته باشد، شروع به ایجاد نگرانی در دولت عربستان کرده‌است. وال استریت ژورنال در ماه فوریه گزارش داد، این کشور همچنین شروع به وام گرفتن برای کمک به تامین مالی نئوم و سایر "مگا پروژه‌های ویژن ۲۰۳۰" کرده‌است.

بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که پروژه نئوم همچنین قصد دارد برای اولین بار اوراق قرضه منتشر کند. این نشریه به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که پروژه کلان شهر می‌تواند تا ۱.۳ میلیارد دلار با فروش اوراق قرضه اعتبار جذب کند.

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان