Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه پنج شنبه درمراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال فاخر سنجرخان قهرمان نام آور ملی کردستانی در محل خانه کرد سنندج، اظهار کرد: امروز همانطور که به مردم شریف کردستان وعده داده بودیم مراحل ساخت سریال فاخر و تاریخی سنجرخان قهرمان ملی و نام آور کردستانی با همت عوامل و دست اندارکاران وارد فاز اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه عزیزانی که در ساخت این سریال مشارکت دارند در حداقل زمان ممکن شاهد اتمام مراحل ساخت این سریال باشیم و سریالی فاخر و ارزشمند و در خور شأن و منزلت این قهرمانی ملی را در سال آینده از طریق شبکه ملی به ملت ایران تقدیم کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: قهرمانانی نظیر سنجرخان و دیگر ناوآوران ایران و کردستان باید در قالب سریال و برنامه‌های سینمایی و تولیدات رسانه ملی به مردم معرفی شوند تا مردم با رشادتها و تأثیرات آنها در تاریخ این مرز و بوم بیشتر آشنا شوند.

وی تاکید کرد: کلیه هزینه‌های مورد نیاز برای این پروژه پیش بینی شده و از این نظر هیچ گونه مشکلی نداریم و امیدواریم این سریال با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن تولید و به مخاطبان عرضه شود.

استاندار کردستان بیان کرد: علاوه بر این سریال ما مصمم به تولید دو سریال دیگر از مفاخر کردستان هستیم و اعلام می‌کنم که برای معرفی چهره‌های ملی تأثیرگذار کردستان به طور همه جانبه حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: متأسفانه بنا به دلایل مختلف تاکنون چهره‌های فاخر کردستان بطور مناسبی در سطح کشور و بین الملل معرفی و شناسانده نشده اند که باید مسئولان متولی فرهنگ استان بعنوان وظیفه خود در جهت تحقق این امر و معرفی مفاخر کردستان در عرصه کشور و بین الملل تلاش خود را مضاعف کنند.

سریال ملی و فاخر سنجرخان به تهیه کنندگی حسین جلالی و کارگردانی محمدحسین لطیفی از روز پنجشنبه هشتم خرداد ماه با رد فاضل پیش تولید شد و قرار است به مدت یک سال در استان کردستان تصویربرداری شده و بعد از تولید از طریق شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

کد خبر 4936505

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن مرادنیا استانداری کردستان شبکه کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه