Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی چند نکته را توجه می دهم برای دشت اول بد نیست.
1.اگر انتخابات ریاست جمهوری را بخواهید  پارلمانی کنید و یکی از خودتان را رئیس جمهور کنید لقمه ای نیست که به راحتی از گلوی یک جناح پایین برود و ممکن است خفگی بیاورد.

2. وظایف شما تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن است. برای خود وظایف نامحدود قائل نباشید و به نص قانون عمل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3. وظایف زیر به عهده شما نیست:

- دخالت در عزل و نصب های قوه مجریه. چون اصل تفکیک قوا باید رعایت شود و باج دادن و باج گرفتن و تهدید به سوال و استیضاح برای امتیاز گرفتن کار درستی نیست و نتیجه بخش هم نخواهد بود.
- در این مملکت دستگاه عریض و طویلی وجود دارد که وظیفه اش برنامه ریزی توسعه و آمایش است. مداخله در جانمایی طرح ها و امتیاز گرفتن های این چنینی در وظایف شما نیامده است.
- شعاردادن قشنگ است ولی خوب نیست. درسخنرانی ها و نطق های قبل از دستور ایده بدهید نه شعار.
- به مردم ربطی ندارد که شما چندصد میلیون یا چندمیلیارد هزینه کرده اید تا به مجلس بیایید پس دور دلال بازی و رانت خواری و موافقت اصولی گرفتن و....را خط بکشید. وگر نه عاقبتتان به خیر نخواهد بود.
- به زنده باد مرده باد گفتن مردم دیارتان توجه نکنید که چون ورق برگردد شعارها معکوس خواهدشد! و زنده بادها به مرگ برشما تبدیل خواهد شد.
- وظیفه شما شرکت در مراسم ختم و عروسی سران دیارتان نیست هرچندحضور در این مراسم خوب است ولی اگر این امور بر عملکرد تقنینی و نظارتی شما در مجلس اثر بگذارد موجب ضمان است.
- حواستان باشد این صندلی ها امانتی است در دست شما و فردا ازتان پس میگیرند و باید در دو دنیا پاسخگو باشید.
- دروغ و تهمت و شعار توخالی و تخریب را فراموش کنید وگرنه خودتان آسیب می بینید.
-مواظب هاله نور و توهم باشید. گرفتن پست و مقام ظرفیت میخواهد و ممکن است امر بر کسی مشتبه شود. پس از خودتان مراقبت کنید که به خودباوری کاذب دچار نشوید.

کد خبر 1393298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر این نکته که شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند گفت: من می‌توانم به ضرس قاطع بگویم در شرایط حاضر، شورای نگهبان نمی‌تواند جلسه مهمی در بررسی لوایح و طرح‌ها داشته باشد مگر اینکه حتماً کار پژوهشکده آنجا ارائه شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان، از آخرین دستاورد‌های پژوهشکده شورای نگهبان بازدید کرد و ضمن تشکر از دکتر کدخدایی، رییس پژوهشکده شورای نگهبان و مدیران و کارکنان این پژوهشکده بابت تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف، افزود: امیدوارم خداوند متعال، زحمات شما را به خوبی بپذیرد، رشد دهد و هم ذخیره برای دنیای خودتان و آخرت خودتان و هم ذخیره برای جمهوری اسلامی باشد.

این عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر اینکه قانونگذاری، اساس حرکت یک ملت و کشور است، گفت: قانون‌گذاری معمولا نیاز به پایش دارد. قانون اساسی هم که انصافاً راهنمای بزرگی است برای اینکه نظام یک کشور منحرف نشود، پیش‌بینی کرده است که شورای نگهبان با معیار‌های شرع و قانون اساسی که معیار‌هایی جامع هستند قوانین را بررسی کند و شورای نگهبان نیز از روز‌های ابتدای تاسیس کار خودش را بر بنیانی قوی و متین بنانهاده است و فقها و حقوقدانان ادوار مختلف این شورا بنای مستحکم و روش دقیقی را برای بررسی مصوبات پایه‌گذاری کرده‌اند.

آیت‌الله مدرسی یزدی در ادامه ضمن ارزشمند برشمردن پژوهش‌ها و نظرات کارشناسی پژوهشکده شورای نگهبان، گفت: مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان نیز که در شهر قم تشکیل می‌شود از صاحب‌نظران برجسته‌ای تشکیل شده است که نظرات‌شان برای اعضای شورای نگهبان کارآمد است و البته گسترش ارتباط پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی بر غنای نظرات این دو مجموعه خواهد افزود.

دیگر خبرها

  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید