Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:12:11 GMT

عکس/ روزهای شلوغ چشمه علی در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۱۰۱

با افزایش دمای هوا و فروکش کردن تب کرونا جوانان محله های جنوب تهران برای فرار از هزینه های بالای استخر های شهر به چشمه علی پناه بردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم چشمه علی شهر ری تهران استخر افزایش گرما گرمای هوا شنا جالب و دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات

آفتاب‌‌نیوز :

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز پنجشبه (۳۰ فروردین ) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای  ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶  درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

به گزارش ایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ با اشاره به فعالیت پراکنده سامانه بارشی آورده است: از بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه (28 و29 فروردین) بارش باران، رعد و برق، بارش خفیف برف و کولاک برف در قله‌ها و ارتفاعات بالادست در ارتفاعات استان تهران به‌ویژه میگون، ایستگاه ۷ توچال و سنجش آلودگی فیروزکوه پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی لغزندگی و اختلال موقت در تردد مسیرهای کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، امکان لغزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن در ارتفاعات بالادست، احتمال رخداد صاعقه و در نقاط مستعد بارش و تگرگ دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی احتیاط درتردد خودروها به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی به‌ویژه صعود به ارتفاعات بالادست، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • رجاییان: نکونام با شلوغ‌کاری در آسیا نتیجه نمی‌گیرد
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ شدت بارندگی در این استان ها