Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط برای بازگشت دو ورزشکار پرتاب دیسک از بلاروس به ایران هنوز مهیا نشده است. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهمن ماه سال گذشته بود که بهنام شیری نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا به همراه حسین رسولی قهرمان جوانان آسیا راهی بلاروس شدند تا اردویی را در این کشور اروپایی و زیر نظر مربیان خارجی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زیادی از برپایی این اردو نگذشته بود که ویروس کرونا همه کشورهای دنیا را فرا گرفت که بلاروس نیز از این قاعده مستثنی نبود. به همین دلیل تمام مسیرهای ورودی و خروجی به این کشور 10 میلیون نفری بسته شد تا شاید جلوی شیوع بیشتر این ویروس خطرناک گرفته شود.

همین مسئله باعث شد شیری و رسولی که می‌خواستند خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنند، با اقامت اجباری در بلاروس مواجه شوند. در واقع عدم وجود حتی یک پرواز از یک طرف و تعطیلی اماکن ورزشی بلاروس از طرف دیگر، این دو ورزشکار پرتاب دیسک را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

در یکی دو ماه نخست صحبت زیادی پیرامون این اتفاق صورت نمی‌گرفت، تا اینکه مشکلات به طور واضح از سوی ورزشکاران مدنظر مطرح شد و آنها از شرایط بدشان در بلاروس گله کردند. همین مسئله، تبدیل به یکی از مشکلات فدراسیون دوومیدانی با سرپرستی مهدی مبینی شد. مبینی در رایزنی با سفارت ایران در بلاروس و پس از اقدامات متعدد، سرانجام چند هزار دلار در اختیار شیری و رسولی قرار داد تا ضمن تسویه حساب با محل اقامت‌شان، بتوانند اوضاع خود را بهبود ببخشند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد رخ داده و اوضاع کمی بهتر از قبل است.

بهنام شیری که سال گذشته توانسته بود پس از احسان حدادی به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در قطر دست پیدا کند، در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: با پولی که به دست‌مان رسید، توانستیم شرایط بهتری نسبت به قبل داشته باشیم. سفارت ایران نیز هر روز یک وعده غذایی را برای ما تأمین می‌کند تا از این بابت هم به سختی نیفتیم.

وی افزود: کرونا در بلاروس خیلی زیاد شیوع پیدا کرده و به همین دلیل هم هنوز مسیر و پروازی برای خروج ما از این کشور وجود ندارد. باید همچنان منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی این شرایط بهتر می‌شود تا بتوانیم به ایران برگردیم.

گزارش خبرگزاری فرانسه از تمرینات بانوی دوومیدانی‌کار ایران در پشت‌بام + عکس

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بلاروس ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بلاروس ویروس کرونا بلاروس ویروس کرونا پرتاب دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم دریافت کرده‌ایم که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید علی اکبر غلامیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، گفت:‌ اداره کل تعزیرات موظف است نظارت‌ها و بازرسی خود را از بیمارستان‌ها افزایش دهد.

وی با اشاره به وضعیت قیمت دارو در استان افزود: گزارشهایی از تخلفات برخی داروخانه‌ها در سطح استان به‌دست ما رسیده که استاندار نسبت به آن دستور رسیدگی فوری داده‌اند.

غلامیان عنوان کرد: گزارشی از وضعیت قیمت‌گذاری و مشکلاتی که در حوزه دارو وجود دارد در طول این چند هفته اخیر از طریق استاندار قم به معاون اول رییس جمهور ارائه شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم تا این وضعیت را ساماندهی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در سال جدید نظارت‌ها بر بازار باید بیش از گذشته باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و غیره جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.

غلامیان بیان کرد:‌ مردم قم نسبت به تغییرات قیمت‌ها در بازار و اخلال‌هایی که ایجاد می‌شود معترض هستند؛ مطالبه آن‌ها به حق است و ما مسئولین وظیفه داریم به آن رسیدگی‌کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری دو موضوع مهمی بود که توسط استاندار در استان مطرح شد و ما توقع داریم اتاق اصناف این موضوع را با جدیت در استان عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: هدف همه مسئولانی که در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور پیدا می‌کنندف این است که به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند لذا در این راستا باید متحد و یکپارچه شویم.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • فرق دیسک و صفحه اصلی و تقلبی در چیست؟
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود