Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:02:03 GMT

استمرار گشت های مشترک نظارت بر بازار ایلام

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۱۴۹

استمرار گشت های مشترک نظارت بر بازار ایلام

عزت الله عبدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باهدف کنترل وپایش میدانی قیمت ها، گشت های مشترک نظارت بر بازار به صورت مدون برگزار می‌شوند.

وی افزود: روز گذشته نیز در گشت مشترکی با حضور بازرسان و معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، دادستانی، استانداری، اماکن نیروی انتظامی و دامپزشکی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدخانی تصریح کرد: در این گشت علاوه بر رصد و پایش قیمت میوه و تره بار در بازار ایلام بر نصب برچسب قیمت درمعرض دید خریداران تاکید شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام با اشاره به این نکته که عدم درج قیمت زمینه ساز تخلف گرانفروشی است، بیان کرد: واحدهای صنفی دارای بیشترین ارتکاب تخلف عدم درج قیمت پلمب می شوند.

وی گفت: همچنین واحدهای قصابی ملزم به خرید گوشت مورد تایید دامپزشکی شده اند و خرید ازمراکز کشتار غیرمجاز ممنوع است.

کد خبر 4936520

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت ایلام نظارت و بازرسی افزایش قیمت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی اضافه کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید هشت درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف‌سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت‌گذاری‌ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 745557

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود