Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس حمایت بیشتر از اقشار ضعیف را در شرایط بدِ اقتصادی ضروری خواند و گفت: مجلس یازدهم می‌تواند ضمن تعامل با دولت حجم فشارهای تورمی را کاهش دهد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تأکید بر اینکه به علل مختلف آسیب‌هایی جدی به اقتصاد کشور وارد شده است لزوم حمایت بیشتر از اقشار ضعیف را در شرایط بد اقتصادی ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: مجلس یازدهم می‌تواند ضمن تعامل با دولت حجم فشارهای تورمی و مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه مجلس باید دنبال راهکارهایی جهت پشتیبانی از دولت به ویژه در حوزه مسائل معیشتی مردم باشد عنوان کرد: عموم نمایندگان مجلس یازدهم به معضلات و تنگناهای معیشتی مردم واقف هستند از طرفی دولت نیز راهکارهایی را برای خروج از بحران‌های ایجاد شده در دست اقدام دارد.

دنیامالی ایجاد یک شرایط در راستای کنترل تورم توسط دولت را مورد توجه قرار داد و حفظ قدرت خرید مردم در شرایط کنونی را ضروری دانست و تصریح کرد: بحران جهانی شیوع کرونا از یک سو و اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن از سوی دیگر شرایطی را به وجود آورد که بیشترین آسیب‌ها به اقشار ضعیف کشور وارد شد.

رییس صداوسیما به رییس جدید مجلس تبریک گفتمنتخب مجلس یازدهم: در دوره یازدهم باید مجلس را به مجلس نظارت تبدیل کنیمروحانی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

وی تلاش مجلس یازدهم برای تعامل نزدیک با دولت در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی و کم‌رنگ کردن هر چه بیشتر تبعات بحران‌های ایجاد شده را متذکر شد و ابراز داشت: مجلس یازدهم برای حل و فصل مشکلات اقتصادی در راستای رسالتی که بر عهده آن است آمادگی دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس به این پرسش که در دوره چهارساله مجلس دهم نقاط ضعف و قوت این مجلس از نظر وی کدام است و مجلس یازدهم باید روی کدام نقاط قوت گذشته بیشتر تمرکز کند افزود: بزرگترین ضعفی که در مجلس دهم و حتی نهم شاهد آن بودیم این بود که مجلس به جای لایحه محوری به سمت طرح‌محوری رفت.

دنیامالی با بیان اینکه طبق آمار و اطلاعات حدود یک چهارم لوایح دولت در دوره چهار سال مجلس دهم در مجلس طرح شد و بسیاری از لوایح منتظر طرح در مجلس ماندند اظهار داشت: در کنار این شرایط شاهد بودیم که بیش از 520 طرح توسط خود نمایندگان در صحن مجلس مطرح شد که از این تعداد تنها 70 طرح رأی آورده است.

وی تلاش مجلس یازدهم برای حرکت در مسیر لایحه محوری به جای طرح محوری را به عنوان یکی از شاخص‌های کارآمدی آن ضروری خواند و گفت: همه افرادی که در حوزه تقنین هستند اذعان دارند که لوایح از کار کارشناسی قوی‌تری برخوردارند و نمایندگان نیز باید طرح‌ها را در کمیسیون‌ها عمیق‌تر مورد بحث و بررسی قرار دهند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس مهم‌ترین مشکلات حوزه انتخابیه خود را که در مجلس دهم کمتر مورد توجه قرار گرفته را نیز متذکر شد و خاطرنشان کرد: بحث مشکلات جوانان و ایجاد اشتغال، معضلات زیست‌محیطی و بازنگری در حریم تالاب انزلی از جمله مشکلات عدیده‌ای محسوب می‌شود که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام/614/ ز

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم بندرانزلی در مجلس مجلس یازدهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم