Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@23:41:29 GMT

کدام اماکن همچنان به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۲۱۹

ساعت 24-معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اماکنی که همچنان به دلیل نگرانی از شیوع کرونا اجازه فعالیت ندارند را اعلام کرد.

سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازگشایی صنوفی که در دوران شیوع کرونا اصطلاحا پرخطر نامیده شدند، گفت: با تصمیم ستادملی مقابله با کرونا این دسته از صنوف نیز فعالیت خود را به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما همچنان یکسری از صنوف، اماکن و فضاها هستند که اجازه فعالیت ندارند که تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرها، اماکن سرپوشیده ورزشی گروهی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال و ... اماکن ورزشی مربوط به ورزش‌های تن به تن نظیر کشتی، کاراته، تکواندو و ... از جمله آنها هستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره اینکه آیا باشگاه‌های بدنسازی اجازه فعالیت دارند، گفت: برابر مصوبات سالن ورزش‌های انفرادی می‌توانند فعالیت کنند. به همین دلیل نیز باشگاه‌های بدنسازی امکان فعالیت دارند، اما به متصدیان آنها آموزش‌های لازم داده شده و آنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی و انتقال آن به مراجعه کنندگان خود هستند.

مرادی بر ممنوعیت عرضه قلیان نیز تاکید کرد و گفت: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده علاوه بر پلمب واحد صنفی مذکور، پرونده قضایی نیز برای متخلف تشکیل خواهد شد.

وی در مورد اینکه این محدودیت‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت نیز گفت: ما تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و به نظر می‌رسد که حداقل تا نیمه خرداد موارد ممنوعیت ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم