Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله محسن زاده  پنجشنبه شب در نشست تشریح اقدام های حوزه فنی و اجرایی این اداره کل اظهار داشت: ضمن اولویت بندی طرح ها، از تزریق قطره چکانی اعتبارات بین پروژه ها بپرهیزیم و بر مبنای اولویت، اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل پروژه ها در نظر بگیریم .

وی خاطرنشان کرد: وسعت ۷۰ هزار کیلومترمربعی هرمزگان، بحث ژئو تکنیکی و ارتفاع پستی که نسبت به استان های همجوار دارد و آب های روانی که به این استان سرازیر می شود هزینه های ساخت راه سازی را در هرمزگان افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن زاده تصریح کرد: با وجود تمام کمبودها و فشارهای اقتصادی با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه های نیمه تمام در هرمزگان داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به حدود ۷۰درصد صادرات و واردات کشور از مسیر هرمزگان و اهمیت ترانزیتی بودن برای توسعه استان ، می طلبد جایگاه آن را به مسوولان گوشزد کنیم تا اعتبارات لازم در جهت ساخت راه هایی مناسب در این شاهراه اقتصادی اختصاص یابد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی هرمزگان وزارت راه و شهرسازی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد