Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:20:19 GMT

تحصیل در استرالیا با اخذ ویزای تحصیلی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۳۱۴

تحصیل در استرالیا با اخذ ویزای تحصیلی

ادامه تحصیل در دانشگاههای رتبه یک جهان در استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی

تحصیل در استرالیا به دلیل وجود فرصت های شغلی و البته شرایط تحصیل ایده آل در این کشور توجه بسیاری از محصلان را به سوی خود جلب کرده است در ادامه در نظر داریم به طور کلی نکات ارزشمندی در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سیستم آموزش در این ناحیه از سیستم آموزشی انگلستان در استرالیا الگو برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحصیل در استرالیا می توانید پس از فارغ التحصیل شدن نیز از گزینه های مختلف برای آغاز کسب و کار و یا استخدام در مشاغل مربوط به حیطه ی شغلی خود بهره مند شوید. تحصیل در استرالیا در همه ی مقاطع برای افراد غیر بومی این ناحیه از محبوبیت بالایی برخوردار است به ویژه تحصیل در دانشگاه می تواند با اخذ بورسیه های خاص می توانند بسیار ایده آل باشد.  شرایط کار دانشجوی نیز برای شما فعال خواهد بود به گونه ای که هر دانشجو حداکثر 40 ساعت در طول دو هفته شرایط کار در بخش های مختلف را خواهد داشت. گفتنی است که دانشجویان دکتری از شرایط کار بدون محدودیت برخوردار هستند.

دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

برای تحصیل در استرالیا دریافت ویزای تحصیلی یکی از اقدامات مهمی است که صورت می گیرد در صورتی که فرد محصل بتواند دعوت نامه ای خاص برای اخذ ویزا دریافت کند می تواند در روند صدور ویزای برای تحصیل در استرالیا بسیار سودمند باشد.

اقدامات صدور ویزا تحصیلی خود را به ما بسپارید کارشناسان با تجربه و کاردان ما می توانند به راحتی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند ما اینجا هستیم تا از به وجود آمدن هر گونه نقص و یا عامل خاص برای ریجکت شدن درخواست صدور ویزا جلوگیری کنیم. اقدامات مربوط به طور کامل تحت نظارت قرار خواهد گرفت. اگر تجربه ی اخذ ویزای تحصیلی را ندارید در این صورت کار را به کاردان بسپارید زیرا هر گونه سهل انگاری می تواند مدت زمان صدور ویزای شما را به تعویق بیندازد. مدارک خاصی برای صدور ویزای تحصیلی از شما درخواست خواهد شد. از ارائه ی هرگونه مدرک جعل جدا پرهیز کنید زیرا بررسی های لازم در این مورد به طور جدی صورت می گیرد ممکن است با ارائه ی یک مدرک ناد صحیح به طور کامل از اخذ ویزای این کشور محروم شوید. هماهنگی با یک گروه حقوقی در این مورد و اطلاع از همه ی دستور العمل ها می تواند به طور جدی در اخذ به موقع ویزای تاثیرگذار باشد . ما به شما وعده ی دریافت ویزای فوری را نمی دهیم زیرا پروسه ی صدور آن زمان بر است به همین دلیل فریب سودجویانی که قصد کلاهبرداری را دارند نخورید. این افراد در نظر دارند از عدم آگاهی دیگران استفاده کرده و سودهای کلانی را به دست آورند.

مزیت تحصیل در استرالیا

اخذ ویزا جهت تحصیلی استرالیا دارای مزیت های فوق العاده اس که از مهمترین آنها می توان به امکانات آموزشی عالی اشاره کرد از سوی دیگر از آنجا که زبان رسمی این ناحیه ، انگلیسی می باشد افراد با حضور در این مکان به راحتی می توانند در پیشرفت زبان خود گام موثری بردارند . از دیگر مزیت های حضور در کشور می توان به فرصت های شغلی بعد از فارغ التحصیلی اشاره کرد . در بسیاری از کشورها امکان اشتغال زیی فراهم نیست و افراد پس از پایان یافتن تحصیلات خود مجبور به بازگشت به کشور مبدا خود هستند ولی در این ناحیه به شما فرصت زمانی مطلوبی برای یافتن کار داده می شود

باید و نبایدهایی در مورد تحصیل در استرالیا

قبل از تصمیم به تحصیل در استرالیا لازم است شرایط تحصیل و هزینه های لازم را به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید می توانید بعد از فارغ التحصیلی در این کشور به مدت بازه ی زمانی مشخص حضور داشته و بعد از پیدا کردن کار اقدامات اقامت دائمی را دریافت کنید. کشور استرالیا در مقایسه با کشورهای اروپایی که امکان تحصیل را در اختیار شما قرار داده است به دلیل ارائه ی زمان برای اشتغال زایی در این کشور می تواند به صرفه باشد پس از پایان یافتن دوره ی تحصیلی مجبور به برگشت به کشور مبدا نخواهید بود.

به طور معمول مدت زمان صدور ویزا برای تحصیل در استرالیا یک ماه طول می کشد ولی هر گونه نقص در مدارک میتواند مدت زمان آن را بسط دهد. به طور معمول ویزای تحصیلی این کشور حداکثر 5 سال است البته با تغییر شرایط به راحتی می توان آن را تمدید کرد. برای صدور ویزای ا به منظور تحصیلات ارشد در استرالیا ارائه ی مدرک انگلیسی ضروری است و همچنین محدودیت های خاصی نیز در نظر گرفته می شود به عنوان مثال افرادی که در آزمون آیلتس شرکت کرده اند باید حداقل نمره ی 5.5 را برای دریافت ویزا ارائه دهند. افرادی که به منظور تحصیل به این کشور سفر میکنند باید مدارکی دال بر تامین مخارج و هزینه های تحصیل ارائه دهند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تحصیل در استرالیا استرالیا ویزا ویزای تحصیلی تحصیل در استرالیا ویزای تحصیلی دریافت ویزا صدور ویزای اخذ ویزای صدور ویزا اخذ ویزا ی تحصیلی ارائه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!