Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@05:07:39 GMT

کرونا فروش دوچرخه در روسیه را ۶۰ برابر کرد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۳۹۵

کرونا فروش دوچرخه در روسیه را ۶۰ برابر کرد

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی باعث شده فروش تجهیزاتی مانند دوچرخه در روسیه ۶۰ برابر شود.

 

به گزارش پول نیوز، افزایش تقاضا برای تجهیزات ورزشی از جمله دوچرخه پس از شیوع کرونا و قرنطینه خانگی در روسیه، فروش دوچرخه را در ماه می نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 برابر رشد کرد.

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر اساس این گزارش،‌ تعطیلی موقتی باشگاه‌های ورزشی و نیز مکان‌های اجاره دوچرخه، اسکوتر و اسکیت، باعث شده که فروش این گونه تجهیزات ورزشی در فروشگاه‌های آنلاین به شدت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که فروش دوچرخه 60 برابر، اسکیت 10 برابر و رولر اسکیت 8 برابر رشد کرده است.

 

شرکت پرس سرویس تاکید کرده است که فروش طناب ورزشی 10 برابر شده و فروش تجهیزات تنیس، راکت بدمینتون و پینگ پنگ 7-6 برابر رشد کرده است. در این میان تقاضا برای توپ ورزشی هم رشد 5 برابری داشته است و هم چنین فروش وسایل ورزشی کنترلی نظیر هلی کوپتر، تانک، ماشین و قایق رشد 5 برابری داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز دوچرخه سواری اسکوتر اسکیت کرونا تجهیزات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادصد، در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روز‌های ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش در روز‌های ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمار‌های ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

دیگر خبرها

  • پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل هنجارشکنی + جزئیات
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • نماینده کنست: دستاوردهای حماس ۱۰ برابر اسرائیل است
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای