Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رامهرمز  اقامه نماز جمعه این هفته ۹ خرداد د به امامت ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان انجام می شود.

درب‌های مصلی مصلی ابا صالح المهدی (عج) شهرستان  ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه برای نمازگزاران باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازگزاران عزیز رعایت نکات بهداشتی برای حضور در نماز جمعه الزامی است و چنانچه این موارد از سوی فردی رعایت نگردد از حضور وی در نماز جمعه ممانعت بعمل می‌آید و باید در منازل خود وضو گرفته و با طهارت وارد مصلی بشوند، از مهر و سجاده شخصی استفاده نمایند؛ لازم بذکر است تمامی مهر‌های موجود در مصلی جمع آوری و هیچ گونه مهری جهت استفاده عمومی موجود نیست، ماسک و دستکش بهداشتی همراه داشته باشند؛ از ورود افراد بدون دستکش و ماسک به مصلی ممانعت می‌شود،  رعایت فاصله اجتماعی ۱متر از ۴ جهت ضروری است.

همچنین نمازگزاران از دست دادن و مصافحه کردن خودداری فرمایند، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و علائم مشکوک به بیماری کرونا در نماز جمعه حضور پیدا نکنند، نمازگزاران جهت حمل و نگهداری کفش‌های خود پلاستیک شخصی همراه داشته باشند، نمازگزاران، ماسک، دستکش و پلاستیک حمل کفش خود را در صورت نیاز  نداشتن به سطل‌های زباله درب دار تعبیه شده در مصلی انداخته و از پرتاب موارد ذکر شده در محل‌های عمومی جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماز جمعه امروز ۳۱ فروردین در خرم آباد به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد و حضور اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می‌شود.

آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار می‌شود.

راهپیمایی جمعه خشم نیز در حمایت عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از اقامه نماز در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

هنگام اذان ظهر امروز به افق خرم آباد ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد