Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:29:44 GMT

آبرسانی سیار به ۲۲ روستای ایلام

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۴۴۷

آبرسانی سیار به ۲۲ روستای ایلام

نورالله تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: در چند سال گذشته تعداد ۱۲۵ روستا در استان ایلام با تانکر آبرسانی شده که اکنون به ۲۲ روستا رسیده و در سال های آینده به صفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب هستند.

وی گفت: هم اکنون آبرسانی به ۴۹۲ روستا با یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط انتقال آب روستایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری اظهار کرد: در مناطق روستایی طبق استانداردها میزان آب مصرفی باید ۱۲۰ لیتر در ثانیه به ازای هر نفر باشد اما در استان ایلام این مقدار ۴۰۰ لیتر در ثانیه است که این مقدار آب مصرفی افزون بر استانداردهای کشوری است.

وی افزود: بیشترین مشکل کمبود آب در مناطق روستایی شهرستان های ایلام و دهلران است و ۳۵ روستا در این مناطق با کمبود یا قطعی مکرر آب مواجه هستند که عمده ترین دلیل این موضوع نیز استفاده از آب شرب تصفیه شده برای احشام و اراضی کشاورزی است.

کد خبر 4936543

منبع: مهر

کلیدواژه: آبرسانی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان