Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس اتحادیه اروپا تاکید کرد که تمدید این تحریم‌ها برای حکومت سوریه و حامیان آن در راستای راهبرد اتحادیه اروپا در قبال سوریه به علت آنچه «ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه ملت سوریه» خوانده شده است.

جوزپ بورل، هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد که این تحریم‌ها علیه "مقاماتی است که در رنج‌های ملت سوریه طی سال‌های جنگ نقش داشته اند و این شامل مقاماتی از حکومت سوریه و حامیان این کشور و فعالان اقتصادی‌ای می‌شود که به دولت سوریه کمک می‌کنند و از «اقتصاد جنگ» بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

به گزارش میدل ایست نیوز، بورل این اقدام را در راستای حمایت از ملت سوریه و پایبندی ثابت اتحادیه اروپا به استفاده از هر ابزاری برای حمایت از راه حل سیاسی در نزاع سوریه که به نفع همه شهروندان سوریه باشد خوانده است.

لیست سیاه اتحادیه اروپا شامل ۲۷۲ نفر می شود که اموال آنها ضبط و سفر آنها به کشورهای عضو اتحادیه ممنوع شده است همچنین حسابهای ۷۰ شرکت در راستای این تحریم‌ها مسدود شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوریه اتحادیه اروپا سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنگ دولت سوریه اتحادیه اروپا اقتصاد دولت سوریه سوریه سیاست خارجی اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد