Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از انهدام یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در استان های شرقی و مرکزی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌کردند، خبر داد.

"افشین صالحی" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در این عملیات بالغ بر ۱۱۰ هزار لیتر نفت سیاه و گازوئیل از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی اعلام کرد: در این رابطه ۴ دستگاه تریلر کشنده حامل مواد قاچاق سوختی توقیف و همچنین ۲ عدد کارگاه محل دپوی سوخت قاچاق مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور قضایی پلمب شده است.

صالحی اضافه کرد: در این  اقدام منسجم اطلاعاتی که توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی شریف در اداره کل اطلاعات استان کرمان صورت پذیرفت دو نفر از اعضای اصلی این باند به صورت همزمان در استان کرمان و یکی از استان های مجاور بازداشت شده اند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم و اساسی دستگاه قضایی در سال جهش تولید موضوع مبارزه جدی و مستمر با پدیده شوم قاچاق است اعلام کرد: در این رابطه پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی شهرستان بردسیر تشکیل شده است و اعضای این باند به اتهام قاچاق سازمان یافته تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری استان کرمان قاچاق سوخت اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی