Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی قزاقستان گفت: بر اساس تصمیم دولت پالایشگاه های این کشور فعالیت خود را متوقف نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «نورلان ناگایف» ویر انرژی قزاقستان در دیدار با مردم این کشور در مورد عدم توقف فعالیت پالایشگاه های این کشور خبر داد.

وی گفت: تا به امروز هیچ شرکتی در صنعت نفت و گاز وجود ندارد که نتواند محصولات خود را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه از ظرفیت های خود استفاده می‌کنند و محصولات خود را از طریق خط لوله نفتی «آتیرائو – سامارا» و «آتاسو-آلاشانکائو» و همچنین از طریق راه آهن به فروش می رسانند.

ناگایف افزود: پالایشگاه ها در داخل کشور فعال بوده و برای فروش محصولات این شرکت ها مطابق با تصمیم دولت قزاقستان ما از حذف عوارض گمرکی برای صادرات فرآورده های نفتی به خارج از اتحادیه گمرکی حمایت کردیم.

بنابر سخنان وی، در جریان کاهش فعالیت های اقتصادی مرتبط با بیماری همه گیر کرونا میزان مصرف فرآورده های نفتی کاهش یافته است.

وی گفت: امروز طبق تصمیم دولت پالایشگاه ها در قزاقستان فعالیت خود را متوقف نمی‌کنند تنها یک پالایشگاه در استان پاولودار تا 8 ژوئن باید تعمیر و پس از اتمام این کارها به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

قبل از این وزیر انرژی قزاقستان اعلام کرد که این کشور توانست تولید محصولات نفتی را بخوبی  انجام داده است.

در ماه ژوئن سال 2020 میلادی کشورهای عضو توافقنامه اوپک قصد دارند حجم تولید نفت را به حجم 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دهد.

قزاقستان از این توافقنامه حمایت و متعهد به کاهش تولید 390 هزار بشکه ای نفت در شبانه روز شد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان انرژی صنعت نفت نفت پالایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سامانه فن بازار به عنوان بخشی از سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

 آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیاز‌های فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

در حال حاضر در کارگزاری فن بازار آذربایجان غربی ۱۲ نفر در ۴ حوزه تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در شهر‌های مختلف استان استان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۴۵ واحد تحت حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی قرار دارند

دیگر خبرها

  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • نوسازی ناوگان مکانیزاسیون راه‌حلی مناسب برای تحقق خودکفایی محصولات استراتژیک
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد