Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وبگاه خبری صهیونیستی به نقل از چند منبع امنیتی گزارش داد که مقامات امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی با نمایندگان امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درست یک هفته پس از آنکه تشکیلات خودگردان اعلام کرد که هماهنگی‌های امنیتی خود را با رژیم صهیونیستی متوقف کرده است، نشریه صهیونیستی «واللا» به نقل از برخی منابع امنیتی صهیونیستی خبر داد که مسئولان امنیتی فلسطینی با نمایندگان امنیتی تل‌آویو دیدار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه واللا در این خصوص نوشت که این دیدار به درخواست فلسطینی‌ها صورت گرفته است و افزود که این نشست «در زمانی شکل گرفته است که [مسئولان] فلسطینی از هرج و مرج امنیتی در مناطق تحت کنترل تشکیلات بیم دارند بطوریکه به قدرت این تشکیلات در مدیریت امور خدشه وارد شود».

روز گذشته «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان در دیدار با سفرای کشورهای عربی تأکید کرد که هماهنگی‌های امنیتی با تل‌آویو در تمامی سطوح «متوقف» شده است (جزئیات بیشتر).

وی همچنین روز گذشته در گفت‌و‌گوی ویدئو کنفرانسی با «سوزانا تریستال» فرستاده اتحادیه اروپا در امور صلح در واکنش به کارشکنی‌های تل‌آویو و اشاره به اظهارات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان مبنی بر رهایی از تمام توافقات با تل‌آویو و آمریکا، گفت: «تشکیلات خودگردان دیگر نمی‌تواند بطور یک جانبه به توافقات پایبند باشد».

«بنیامین نتانیاهو»‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌و‌گو با روزنامه صهیونیستی «اسرایئل هیوم» در خصوص اشغال کرانه باختری گفت که فلسطینی‌ها «باید بپذیرند که ما حاکم امنیتی منطقه به طور کامل هستیم» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان تل آویو مدیریت تشکیلات خودگردان تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا