Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:03:06 GMT

برنامه و تاریخ برگزاری مسابقات دوومیدانی آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۵۵۹

برنامه و تاریخ برگزاری مسابقات دوومیدانی آسیا مشخص شد

مجید کیهانی عضو کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب برنامه زمانبندی شده مسابقات این قاره گفت: با تصویب کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، برنامه کلیه رقابتهای این قاره در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مشخص شد. زمان برگزاری دقیق رقابتهای سال ۲۰۲۱ نیز به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری رقابتهای قهرمانی صحرانوردی آسیا و قهرمانی دوی ماراتن آسیا در فوریه ۲۰۲۱، قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا و پیاده روی آسیا در مارس ۲۰۲۱، مسابقات قهرمانی دوی امدادی آسیا تایلند در مارس و آوریل ۲۰۲۱ و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا چین در می سال ۲۰۲۱ زمانبندی شد.

کیهانی در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم میزبانی ایران در کسب میزبانی صحرانوردی و داخل سالن آسیا به نتیجه نرسید؟ گفت: به نظر می رسد به دلیل تغییرات پی در پی در فدراسیون امکان کسب میزبانی برای کشور عزیزمان فراهم نشد.

کد خبر 4936542

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی قهرمانی آسیا بازی های داخل سالن آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون تکواندو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.
تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک  ورزشکار در بخش مردان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک حضور دارد.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه و 78 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای نخستین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.


با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن