Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه آینده جلسه ای را با حضور نمایندگان غرب آسیا برگزار می کند تا سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا 2020 را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه(14 خرداد) با نمایندگان غرب آسیا جلسه ای به شکل ویدئو کنفرانس برگزار می کند تا درباره چگونگی تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش های رسیده کنفدراسیون فوتبال آسیا 2 پیشنهاد برای تکمیل مسابقات دارد. پیشنهاد اول این است که بازی های مرحله گروهی به شکل متمرکز به میزبانی یک کشو و در پایان ماه آگوست(ابتدای شهریور) برگزار شود. دومین پیشنهاد AFC نیز به این شکل است مرحله گروهی به شکل گذشته رفت و برگشت برگزار شود ولی مراحل حذفی به صورت تک بازی برگزار شوند.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که نمایندگانشان چهارشنبه برای تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری مسابقات در این جلسه AFC حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد