Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگسترس استان خراسان جنوبی ضمن بازدید از مجتمع دامپروری مهدیه در شهرستان بیرجند، گفت: دستگاه قضایی خراسان جنوبی مشکلات واحد‌های تولیدی استان خراسان جنوبی را پیگیری خواهد کرد. تاریخ انتشار: 10:19 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۵۵۳

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از مجتمع دامپروری مهدیه در شهرستان بیرجند به منظور بررسی مشکلات آن بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: این واحد تولیدی در امر تولید و اشتغال توانسته تکلیف خود را به خوبی انجام دهد، اما کنون با مشکلاتی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به مشکل بازپرداخت تسهیلات بانکی در شرایط فعلی و پساکرونا برای این واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی، افزود: از بانک‌ها درخواست می‌شود مهلت مناسبی برای بازپرداخت اقساط و سود تسهیلات در نظر بگیرند.   بیشتر بخوانید: بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی استان همدان با هدف رفع موانع تولید بازدید مسئولان قضایی شاهین شهر از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب وی به مشکل تامین نهاده دامی در واحد‌های تولیدی نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه جهاد کشاورزی نیز برای حل مشکل این واحد تولیدی در راستای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری قول مساعد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تاکید کرد: دستگاه قضایی خراسان جنوبی مشکلات واحد‌های تولیدی استان خراسان جنوبی را پیگیری و رفع این مشکلات را از مدیران مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادگستری خراسان جنوبی اقتصاد مقاومتی جهش تولید استان خراسان جنوبی واحد های تولیدی رییس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات