Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان پرونده، با اشاره به تحریم ناجا توسط آمریکائی ها گفت: امروز آمریکا آنقدر به بدبختی و استیصال افتاده که دست به تحریم های اینچنینی می زند چراکه تحریم ناجا توسط آمریکائی ها نشان از عجز و ناتوانی آن در برابر امنیت و آرامش درونی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یزدان پرونده کارگردان مستند «محرمان محراب» در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکائی ها گفت: امروز آمریکا آنقدر به بدبختی و استیصال افتاده که دست به تحریم های اینچنینی می زند چراکه تحریم ناجا توسط آمریکائی ها نشان از عجز و ناتوانی آن در برابر امنیت و آرامش درونی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا زمانی که سپاه پاسداران را تحریم می کند برای دنیا توجیه دارد چرا که نهادی مشابه سپاه که هم ماهیت انقلابی و هم ماهیت فرهنگی و نظامی داشته باشد در دنیا وجود ندارد؛ اما تحریم ناجا که بخش های بین المللی دارد و تمام دنیا با آن در بخش های مختلف همکاری می کند توجیهی ندارد.

مستند ساز برجسته جشنواره عمار اظهار داشت: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نشان از زوال عقلی سردمداران آمریکایی است و این مایه تأسف است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا با تحریم نیروی انتظامی به نا امنی جهان کمک می کند، افزود: این نه تنها خیانت به امنیت کل جهان است بلکه آمریکا با این اقدام به امنیت هم پیمانان خود نیز خیانت می کند.

پرونده در پایان خاطر نشان کرد: تحریم های چهل ساله آمریکائی ها بر روی ملت انقلابی ایران هیچ گونه تأثیری نداشته اما تحریم پلیس ایران قطعا به ضرر خود آنها نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحریم نیروی انتظامی تحریم ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌شود، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

به گزارش تسنیم، ایالات متحده آمریکا در تاریخ 30 فروردین ماه، مجوز عمومی 44 که معاملات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز در ونزوئلا را مجاز می‌کرد، منقضی دانست. به منظور اجرای یک فرایند منظم پس از انقضای مجوز عمومی 44، ایالات متحده یک مجوز 45 روزه را صادر می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری همچنین اعلام کرد که درخواست‌ مجوزهای خاص را برای ادامه فعالیت‌ها به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شدتعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قربان‌اوغلی سفیر پیشین ایران: رایزنی‌ها با آمریکایی‌ها نه حتی روزانه بلکه ساعتی شده
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • عملیات وعده صادق، قدرت دفاعی و امنیتی ایران را نشان داد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان: قلبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • ایران همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن‌داری نشان داده است