Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ هزار و ۵۵۹ تست کرونا گرفته شده که از بین آنها ۱۱۸۲ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته 33 هزار و 559 تست کرونا گرفته شده که از بین آنها 1182 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند و 30 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این ترتیب در مجموع 1 میلیون و 928 هزار و 209 تست گرفته شده که 160979 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند. همچنین 4461 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/کاهش تعداد مبتلایان و بیماران بد حال

وزیر بهداشت ادامه داد: تعداد تستها به نسب روزهای گذشته بیش از یک و نیم برابر شده است. تعداد مبتلایان نیز طبق پیش بینی هاست. برای روزهای آینده لازم است که هم استفاده از ماسک و هم فاصله اجتماعی با هم رعایت شود. با زندگی اجتماعی کنترل شده از ریسک فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: تعداد پرواز‌های انجام شده از طریق فرودگاه لارستان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ششم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش داشته است.
محسن رفیعی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی۵۲ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است که طی آن ۵۱۹۹نفر مسافر اعزام و پذیرش شده اند.
وی افزود: پرواز‌ها از فرودگاه لار به مقصد دبی و کویت، دوحه، شارجه و تهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای حملات ارتش اشغالگر در سوریه به ۴۲ نفر افزایش یافت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش ۲ برابری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • (ویدیو) «وعده افزایش صد برابری سرعت نداده‌ایم، بلکه این آرزویمان است»
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳