Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زنده دل روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پروژه تعویض سیم خطوط فشار متوسط یک( خط نگین) و پروژه تعویض سیم خطوط فشار متوسط ۲( خط زمرد ) از جمله پروژه‌های مهم کنارک برای پایداری شبکه برق این منطقه بوده است.

وی ادامه داد: ۱۷ کیلومتر تعویض شبکه فشار متوسط با سیم نمره ۱۲۰ در پروژه خط نگین و هشت کیلومتر تعویض با سیم نمره ۱۲۰ در پروژه خط زمرد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق کنارک بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده بر این پروژه‌ها یک میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال بوده است.

وی روستاهای بهره‌مند از این ۲ پروژه را ۹ روستا دانست و افزود: روستاهای سرگان، نکمبکان، حمید آباد، گبولان، جهلیان و چراغ آباد مناطق بهره‌مند پروژه خط نگین و روستاهای درک، جد و دوکی مناطق بهرهمند از پروژه خط زمرد بوده‌اند.

زنده دل تصریح کرد: این ۲ پروژه به صورت پیمانی و از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: وسعت جغرافیایی کنارک ۱۱هزار ۵۶۷ کیلومتر مربع بوده و تعداد کل مشترکان برق در این شهرستان ۲۳هزار و ۶۰۵ مشترک است.

مدیر امور برق کنارک تصریح کرد: طول خطوط فشار برق متوسط این شهرستان ۹۶۱ کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف ۳۸۷کیلومتر است.

وی ادامه داد: هزار و ۱۱۳ دستگاه ترانس نیز در شهرستان کنارک در حال استفاده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انرژی برق کنارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انرژی برق کنارک سیستان و بلوچستان انرژی برق کنارک فشار متوسط خطوط فشار پروژه خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفای استان به تشریح ابعاد پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم پرداخت و گفت: در این پروژه طی یک هفته عملیات شبانه‌روزی شیر پروانه‌ای ۱۴۰۰ میلی‌متر میدان نبوت، شیر‌های ورودی و خروجی فشارشکن نبوت، شیر پروانه‌ای ۱۰۰۰ میلی‌متر کشاورز شمالی تعویض و یک شیر پروانه‌ای نیز در حوالی میدان کشاورز نصب شد.

وی بهسازی و نوسازی شیرآلات فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب، مدیریت بهتر فشار شبکه و جلوگیری از افت فشار، مدیریت بهتر کیفیت آب شبکه و اجرای عدالت کیفی با ترکیب آب منابع مختلف و کاهش محدوده قطع آب در صورت بروز حوادث را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و گفت: پیش از این اگر حادثه‌ای در این خط لوله رخ می‌داد شاهد قطع آب در مناطق ۲، ۳ و ۶ بودیم که با اجرای این پروژه قدرت مدیریت تأمین و توزیع آب در حوادث افزایش می‌یابد.

مجید خداداد با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر قم تحت پوشش این خط لوله آبرسانی هستند یادآور شد: تمام تلاش فنی و مهندسی خود را به کار بستیم تا با کوچکترین مشکل برای همشهریان ساکن در این مناطق این پروژه به اجرا برسد.

وی گفت:: پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی قم طی ۷ روز کار شبانه‌روزی اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب استان و با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد