Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه‌های چهار و آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه، فیلم کلاس تفکر و سبک زندگی پایه هشتم را که در تاریخ ۹ خرداد از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم کلاس کار و فناوری پایه هشتم مورخ ۷ خرداد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند

مدیر اموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت:برای سال تحصیلی جدید در این شهرستان به ۱۰۹ کلاس جدید نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مجید بهدانی امروز_ پنج شنبه ششم اردیبهشت _در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: رشد، توسعه و پیشرفت کشور در گرو ارتقای سطح آموزش و پرورش هر کشور در بخش‌های مختلف است.

وی گفت: در سال گذشته پویش «به احترام معلم برپا» با هدف ارتقای جایگاه معلم در بیرجند برگزار شد که در سال‌جاری هم این پویش را در هفته معلم برگزار خواهیم کرد.

بهداری افزود: غبارروبی مزار شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم سپاس معلم در دبیرستان ۱۵ خرداد با حضور مسئولان، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم یادبود فرهنگیان و تجلیل از ۴۰ نفر از فرهنگیان پیشکسوت از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در بیرجند است.

وی ادامه داد: در سال جاری پویش «این خنده را فراموش نخواهیم کرد» را برگزار می‌کنیم که در این راستا رسانه‌ها وارد کار خواهند شد تا فضای پر نشاط مدارس و رابطه صمیمی بین دانش‌آموزان را برای آگاهی مردم منعکس کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند تصریح کرد: در جلسه تقدیر استانی از معلمان نمونه در شانزدهم اردیبهشت از ۲۴ معلم، مدیر و معاون نمونه شهرستان بیرجند هم تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که تأکید ما بر استفاده از نیروهای باسابقه و نیروهای جوان در کنار یکدیگر است، ادامه داد: در بیشتر مدارس شهرستان بیرجند نماز جماعت برگزار می‌شود.

بهدانی گفت: از ۳۸۰ آموزشگاه شهرستان تعداد ۱۷ مدرسه نمازخانه ندارد و تلاش ما بر این است که مشکل این مدارس را هم در این خصوص حل کنیم.

وی افزود: در شش ماه گذشته ۳۶۰ محفل قرآنی و دو کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان برجسته کشور و دانش‌آموزان بیرجندی برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی پویش «موج خواندن» اجرا شد که در این راستا از نویسندگان برجسته‌ای که در حوزه نوجوان کتاب تألیف کردند دعوت کردیم.

وی گفت: در مسابقات کتابخوانی با عنوان «کتاب نوش» هم سه هزار دانش‌آموز از شهرستان بیرجند شرکت کرده‌اند.

بهدانی افزود: در راستای عدالت آموزشی هم هزینه ایاب و ذهاب ۲۵۰ دانش‌آموز روستایی توسط آموزش و پرورش پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند ۴۰ نفر در دوره آموزش ابتدایی و ۳۰ نفر در دوره متوسطه که ترک تحصیل کرده بودند، شناسایی و مجدد جذب شدند، خاطر نشان کرد: امکان جذب ۱۵۰ نفر نیز به دلیل معلولیت میسر نشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: درحال حاضر در بیرجند ۸۴ مدرسه ابتدایی و چهار مدرسه متوسطه دو نوبته است و مهر سال جاری به ۷۱ کلاس درس در مقطع ابتدایی نیاز داریم.

وی ادامه داد: در مجموع در مهر سال جاری در همه مقاطع تحصیلی نیاز به ۱۰۹ کلاس درس در شهرستان بیرجند داریم.

بهدانی افزود: برای مهر ۱۴۰۳ در آزمون‌های استخدامی ۱۵۰ آموزگار ابتدایی، ۷۹ نفر برای دبیری و هنرآموزی و ۸۶ نفر و ۲۹ نفر هم فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد خبر 747928

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان