Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:47:23 GMT

«بهمن خاوری» دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۱۱۵

«بهمن خاوری» دستگیر شد

سرهنگ مجید رسول زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری «بهمن خاوری» پسر همراه رومینا اشرفی، اظهار کرد: به دستور مقام قضائی و در ادامه روند رسیدگی به پرونده قتل رومینا، «بهمن خاوری» دستگیر شد.

وی با بیان اینکه باید ابعاد مختلف پرونده رسیدگی شود، افزود: در همین راستا «بهمن خاوری» دستگیر و در حال حاضر در اختیار مقام قضائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی دو سال پیش دلباخته یکی از پسران شهر خود شده و به دلیل مختلف خانواده با ازدواج آنها از منزل فرار کرد، اما با پیگیری‌های خانواده محل اختفای آنها ردیابی و سپس توسط پلیس دستگیر شدند. پس از بازگشت رومینا به خانه، در روز یک خرداد ماه پدر دختر ۱۴ ساله خود را به قتل می‌رساند.

لازم به ذکر است که دستگاه قضائی با تعیین نماینده ویژه و اعزام آن به استان گیلان رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 4936577

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل استان گیلان رشت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه گردشگری بهمن خاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند