Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:48:06 GMT

میزبانی پرویز فلاحی‌پور از خیرین در برنامه «مکث»

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۲۰۷

میزبانی پرویز فلاحی‌پور از خیرین در برنامه «مکث»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد. در دومین قسمت از فصل جدید که جمعه شب ۹ خرداد روی آنتن می‌رود پرویز فلاحی پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند، تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد نصیر، حاج عباس عربی و بهمن اکبری مهمانان این برنامه هستند و از خاطرات تلخ و شیرین‌شان در کش‌وقوس گرفتن رضایت برای زندانیان در گپ و گفتی صمیمانه خواهند گفت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود؛ قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و ... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

کد خبر 4936590 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فلاحی پور خیرین شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی شبکه دو سیما روز قدس شیوع کرونا کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران درباره مسؤولیت اجتماعی، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی، اصل سلامت و امنیت اجتماعی است. خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

  وی ادامه داد: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق‌الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسأله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

 
خطیب موقت نماز جمعه تهران دومین تضمین جهت تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

حاج علی اکبری افزود: برنامه محفل نشان داد که می‌توان با ابتکار و ظرفیت‌شناسی، میلیون‌ها انسان را پای یک برنامه دینی و قرآنی نشاند.

وی افزود: چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله امامی‌کاشانی فرصتی برای قدرشناسی این عامل است که بیش از ۴۰ سال در نماز جمعه تهران خدمت کردند و بیشترین خطبه‌ها را خواندند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به سلحشوران ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گوئیم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی همچنین از تیم فرنگی و آزاد کشتی که پرچم ایران را برافراشته کردند، تشکر کرد.

حاج علی اکبری با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، عنوان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، لذا لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسؤولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روزهای آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه اظهار کرد: مسؤولان بررسی کنند که کجاها است که مردم احساس نارضایتی دارند.

حاج علی اکبری درباره عملیات وعده صادق، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وی تصریح کرد: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد