Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:58:32 GMT

استخدام در نیروی انتظامی فارس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۲۲۶

استخدام در نیروی انتظامی فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این فرماندهی، از بین متقاضیان مرد با مدرک تحصیلی لیسانس و با شرایط ذیل استخدام می‌کند.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر، در روز‌های سه شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز، بلوار سلمان فارسی، ضلع شمالی درب ترمینال کاراندیش، خیابان سفر، نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان باید بومی استان یا حداقل ۱۰ سال سابقه سکونت در استان فارس داشته باشند.

۱-مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های روانشناسی (همه رشته‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی) - مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی.
۲-حداقل معدل ۱۵ باشد
۳-حداکثر سن با مدرک لیسانس که دارای ۳ اولویت ذیل باشند ۲۶ سال (متولدین سال ۱۳۷۳ به بالا)) است
الف- داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت است
ب- بسیجیان با عضویت فعال بیش از یک سال یا اعضای پلیس افتخاری ناجا٬
ج-بستگان درجه یک خانواده معظم شهدا، جانبازان، فرزندان کارکنان نیرو‌های مسلح. حافظان کل قرآن کریم، نخبگان و استعداد‌های برتر که دارای مقام‌های برتر کشوری و بین المللی (ورزشی و علمی) هستند.
۵-مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه
۶-حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر
۷- داشتن گواهینامه رانندگی پایه ۲
مدارک موردنیاز:
۱-اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت قبولی
۲- اصل شناسنامه عکس دار
۳- اصل گواهینامه رانندگی
۴- ۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ پشت زمینه سفید که امسال گرفته شده باشد.
-۵ اصل وضعیت نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت، معافیت دائم غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت که تاریخ اعزام آن از تاریخ مراجعه برای ثبت نام ۳ ماه فرصت داشته باشد (سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمت که در آن قید شده باشد فاقد غیبت و اضافه خدمت می‌باشند). در صورت داشتن معافیت تحصیلی ارائه نامه معتبر از نظام وظیفه یا دفاتر پلیس+۱۰،
۶- اصل کارت ملی، کد پستی و گروه خونی

۷ - اصل نامه بنیادشهید، جانبازان، نیرو‌های مسلح، پلیس افتخاری، بسیج فعال و احکام قهرمانی ورزشی برای دارندگان اولویت.

داوطلبان علاوه بر مراجعه حضوری به هسته گزینش و استخدام پلیس فارس، جهت ثبت نام باید از تاریخ ۱۰/۳/۹۹ به سایت www. Gozinesh.police.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نیروی انسانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند