Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به جانفشانی و تلاش کارکنان پلیس در برخورد با ارازل و اوباش و بر هم زنندگان نظم جامعه اشاره کرد و گفت: اقتدار همراه با رافت موجب محبوبیت در بین مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان لرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت در سطح جامعه همواره نیروی ولایی، مردمی و موجب فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سلامت و امنیت، نعمت‌های پنهان هستند که در آیات و احادیث به آن اشاره شده و کارکنان نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت همواره سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود اقتدار و اعتماد در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اقتدار همراه با رافت موجب محبوبیت در بین مردم می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به جانفشانی و فداکاری کارکنان ناجا در تمامی عرصه‌ها خصوصا برخورد با اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و ... خاطرنشان کرد: اقدامات فرماندهی و کارکنان انتظامی در استان ستودنی است. 

وی با اشاره به مقدم بودن پیشگیری بر درمان در تمامی امورات بیان داشت: نیروی انتظامی همواره در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش قدم بوده است. 

شاهرخی با اشاره به گستردگی کار نیروی انتظامی و همچنین روحیه ولایی و جهادی کارکنان این نیرو خاطر نشان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در راس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم بوده است. 

وی در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: با اقدامات به موقع عوامل انتظامی بحمدالله امنیت مطلوبی در استان حاکم است. 

گفتنی است، در این جلسه توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد از تعدادی از معاونان، فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی لرستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه