Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم اندیشی لیگ فوتبال عربستان چندی پیش با حضور نمایندگان باشگاه ها برای تصمیم گیری درباره سرنوشت مسابقات برگزار شد.

طبق ادعای روزنامه «الشرق الاوسط»، دو باشگاه الهلال (حریف تیم شهرخودرو در آسیا) و الوحده به شکل صریح خواهان برگزاری ادامه مسابقات شده و با لغو آن مخالفت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرق الاوسط همچنین نوشت: «باشگاه های الاتفاق، الرائد و التعاون (حریف پرسپولیس در آسیا) هم تمایل به ادامه مسابقات دارند در حالی که الشباب و تیم های انتهای جدول از جمله الفتح، العداله، الاتحاد، ضمک و الفیصلی خواهان لغو بازی ها هستند. تمایل باشگاه های انتهای جدولی به لغو لیگ طبیعی و به خاطر ترس از سقوط است.»

این روزنامه در ادامه یادآور شد که باشگاه های النصر (حریف سپاهان در آسیا)، الاهلی (حریف استقلال در آسیا)، ابها، الفیحا و الحزم موضعگیری خاصی برای تکمیل لیگ عربستان یا لغو آن نداشته اند.

در حال حاضر تیم های الهلال، النصر و الوحده با ۵۱، ۴۵ و ۳۹ امتیاز در رده های اول تا سوم لیگ عربستان هستند.

کد خبر 4936604 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا الهلال عربستان الاهلی عربستان تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون تکواندو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم

ملی‌پوش اسکواش گفت: حریفان نام آشنایی در آسیا دارم، نماینده‌های قطر و پاکستان می‌توانند مدعی باشند.

محمد چنگانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمادگی خود برای مسابقات جونیور قطر اظهار کرد: هفته آینده مسابقات شروع می‌شود و اکنون در اردوی آماده‌سازی حضور داریم. آمادگی نسبتاً خوبی دارم چرا که از قبل اطلاع داشتیم و آمادگی لازم را کسب کردیم، این اردو جهت هماهنگی بیشتر است.

وی افزود: اردو آماده‌سازی‌مان از یکشنبه _بیست‌وششم فرودین_ آغاز شد، سعی داریم با تمریناتی که انجام می‌دهیم خود را ریکاوری کنیم تا برای مسابقات پیش‌رو آماده باشیم.

ملی‌پوش اسکواش بیان کرد: این تورنمنت یکی از مسابقات آسیایی است و موقعیتی است که می‌توانیم توانایی‌های خود را در آسیا نشان دهیم. و در ادامه برای مسابقات آسیایی آینده خود را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده نگه‌داریم.

وی عنوان کرد: در دوره قبل هم در مسابقات قطر شرکت کردم، حریفان نام آشنایی در آسیا دارم و امیدوارم که بتوانم دست پر به‌کشور بازگردم.

چنگانیان ادامه داد: هر ساله در این مسابقات تعدادی بازیکن شرکت می‌کنند که نماینده‌های قطر و پاکستان می‌توانند مدعی باشند.

وی تصریح کرد: فدراسیون اسکواش در حد توان خود از ما حمایت کرده است، از هیئت اسکواش اصفهان و اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان کمال تشکر را داشته باشم چرا که کمک‌های آنها بود که من بتوانم به رده‌های ملی برسم.

کد خبر 744722

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری