Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:32:39 GMT

استاندارد؛ رمز جهش تولید ملی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۲۸۷

استاندارد؛ رمز جهش تولید ملی

​مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در شانزدهمین یادداشت خود در قالب هشتگ #زندگی_استاندارد به نقش استاندارد در رونق و جهش تولید پرداخته است .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از استاندارد، محمد صابری دراین یادداشت توجه به خرید کالای استاندارد ایرانی را حرکتی در تراز برتر مسئولیت اجتماعی و ملی دانسته و تاکید دارد، مسئولیت اجتماعی توجه به استانداردها، کوتاه ترین راه کمک به رونق و جهش تولید ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری دراین یادداشت آورده است؛ باید حمایت از کالاهای استاندارد ایرانی به گفتمان ملی تبدیل شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی #استاندارد اعتقاد دارد، باید همه ظرفیت های فرهنگ و هنر به کمک اقتصاد ملی بیاید و به ترویج استفاده از کالای استاندارد بپردازد و توسعه کیفیت و استاندارد کالاها دارای پیوست اجتماعی و مردمی شود.

وی تاکید دارد: اگر خواهان رونق و جهش تولید ملی هستیم؛ خرید کالای استاندارد ایرانی  هم در این مسیر قرار دارد و یک ضلع مهم توسعه و پیشرفت را هدفگذاری کرده است.

در مراحل توسعه جامعه همه عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش دارند و در بسیاری از موارد شاهدیم فرهنگ به کمک اقتصاد آمده است.

صابری در ادامه آورده است: فرهنگ خرید کالاهای استاندارد باید تقویت شود ،

تقویت فرهنگ خرید کالای استاندارد و کمک به جهش تولید ملی نیازمند همیت من و شما، نهاد خانواده، نهاد مدرسه و بی تعارف بگویم نیازمند ورود همه نهادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد تولید ملی سازمان ملی استاندارد جهش تولید کالای استاندارد جهش تولید ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان