Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@09:13:26 GMT

پیام تبریک وزیر ارشاد به محمدباقر قالیباف

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۳۴۸

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن تبریک سیدعباس صالحی آمده است:

جناب آقای  دکتر محمد باقر  قالیباف

رییس محترم مجلس شورای اسلامی 

با اهدای سلام 

انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی با رای قاطع نمایندگان محترم ملت ایران صمیمانه  تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اولویت های اصلی کشور، که در پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت آغاز فعالیت مجلس یازدهم هم بدان تاکید شده است، مساله فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است.

بی تردید وضع قوانین موثر در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین تقویت فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و صیانت از ارزش های معنوی و باورهای عمیق دینی مردم، می تواند زمینه ساز تعالی و توسعه کشور باشد.امیدوارم در سایه تعامل، هم فکری و همکاری نمایندگان محترم و دولت خدمتگزار، گام های ارزشمندی در مسیر تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، در دوره جدید مجلس برداشته شود. 

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی و نمایندگان محترم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در خدمت به ملت شریف ایران خواستارم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد

محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه - دوم اردیبهشت - در نشست اعضای شورای معماری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فردا روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معماری است و این جلسه را به استقبال این روز برگزار کردیم.

وی افزود: ما بیشتر طبقه‌بندی‌های تاریخی و تفاوت‌های اصلی را با معماری نشان می‌دهیم. دوره ایلخانی با سلجوقی و دوره‌های قبل و بعد آن متفاوت است. احیای میراث تمدنی و کهن و افق‌گشایی جدید برای تمدن نوین اسلامی را در تجدد «هنر معماری» باید پیدا می‌کردیم.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز محور عمده سبک زندگی، معماری است. در زندگی، منازل و مدارس، شکل معماری و نوع ساخت و ساز‌ها برای ما فضای زیست جدیدی فراهم کرده که با فضای زیست مطلوب فاصله دارد. این به دلیل فاصله گرفتن هنر معماری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه ما دغدغه تمدنی و سبک زندگی داریم. سبک زندگی عفیفانه محل گفتگو است. یکی از فضا‌های زیست عفیفانه، از هنر معماری عبور می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سندملی معماری و شهرسازی به شورای هنر ارجاع شده است و این سند آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده در این سند اضافه می‌شود که از امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف