Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:11:12 GMT

تست دوم ۴ کرونایی تراکتور، منفی درآمد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۳۵۳

تست دوم ۴ کرونایی تراکتور، منفی درآمد

در حالی که گفته می‌شد تست اولیه کرونای چهار تن از اعضای تیم تراکتور تبریز مثبت اعلام بوده است، تست مجدد از این نفرات منفی شد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه با اعلام باشگاه تراکتور تست کرونای چهار تن از اعضای این تیم در هفته گذشته مشکوک به کرونا بود، تراکتوری‌ها روز دوشنبه 5 خرداد ماه دوباره در آزمایشگاهی که از سوی سازمان لیگ به این باشگاه معرفی شده بود تست کرونا دادند تا وضعیت سلامتی بازیکنان این تیم به صورت دقیق مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس با گذشت چهار روز از زمان تست‌گیری مجدد باشگاه تراکتور، هنوز خبر رسمی از این باشگاه منتشر نشده است، اما از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد طبق اعلام شفاهی مسئولان آزمایشگاه به مدیران تراکتور، تست دوباره بازیکنان مشکوک این تیم منفی بوده است.

تیم تراکتور با گذشت چند روز از زمان تعیین شده سازمان لیگ برای شروع تمرینات، هنوز هیچ اقدامی برای شروع تمرینات آماده‌سازی نکرده و منتظر مشخص شدن تکلیف بازیکنان این تیم است.

تراکتوری‌ها دوباره تست کرونا دادند2 انتصاب جدید در باشگاه تراکتور

 

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به قطعنامه پیشنهادی الجزایر رای منفی خواهد داد و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد. 

به گزارش نشریه هیل، این مقام آمریکایی مدعی شد که میان ۱۵ عضو شورای امنیت اتفاق نظر وجود ندارد که تشکیلات خودگردان فلسطین معیار‌های عضویت در سازمان ملل را برآورده کرده باشد. او همچنین ادعا کرد که «سوالات حل نشده‌ای» درباره حاکمیت بر نوار غزه وجود دارد.

 پاتل گفت: «به همین دلیل آمریکا به قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت رای منفی می‌دهد». 

اظهارات این مقام وزارت خارجه آمریکا در حالی بیان می‌شود که پیش از این، چین و روسیه حمایت کامل خود را از عضویت فلسطین در سازمان ملل اعلام کرده و آن را دروازه‌ای به صلح در منطقه دانستند. 

ادعای برآورده نکردن معیار‌های سازمان ملل پیش از این از سوی نماینده رژیم صهیونیستی مطرح شد و با واکنش نماینده روسیه مواجه شد. واسیلی نبنزیا در جلسه شورای امنیت صریحا گفت رژیم صهیونیستی نیز این معیار‌ها را برآورده نکرده و علیرغم این واقعیت، در سازمان ملل پذیرفته شده است.

تحلیلگران می‌گویند صرف نظر از نتیجه جلسه امروز، رای منفی آمریکا فشار اخلاقی و سیاسی بیشتری بر این کشور و رژیم صهیونیستی وارد می‌کند و انزوای هر دو را تا اندازه‌ای افزایش خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد