Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ستاد تسهیلگری استان اصفهان با بیان اینکه ۵۳ درصد از جمعیت کشور و ۶۵ درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: کف هزینه‌های ماهانه سازمان ۹۶۰۰ میلیارد تومان است که ۶۷۰۰ میلیارد تومان مستمری، ۲۳۰۰ میلیارد تومان برای درمان و مابقی نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در سال ۹۹ هزینه‌ها به ۱۲ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد، ادامه داد: از این رو باید در زمینه وصول مطالبات برنامه جدی اما منصفانه‌ای داشته باشیم.

او با بیان دغدغه برای درآمد زایی و وصول منصفانه مطالبات را داریم، اضافه کرد: برخی بخشودگی جرایم را مطرح می‌کنند که ما استقبال می‌کنیم و باید در این زمینه قانون اصلاح شود.

بخشنامه بازرسی دفاتر حقوقی ابلاغ می‌شود

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه بخشنامه بازرسی از دفاتر قانونی در دستور کار است، ادامه داد: این بخشنامه با مشارکت جدی همه بخش‌ها به مدت هشت ماه تدوین شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

مهرداد قریب با بیان اینکه در سال ۹۷ برای کل اعضای هیئت بدوی دوره آموزشی برگزار شده است، اضافه کرد: ما براین اعتقاد هستیم که اموال تامین اجتماعی حق الناس است و از سوی دیگر باید شرایط کارفرماها را نیز درک کنیم.

او با بیان اینکه بخشنامه بازرسی از دفاتر قانونی در دستور کار است، ادامه داد: این بخشنامه با مشارکت جدی همه بخش ها به مدت هشت ماه تدوین شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی حق بیمه مصطفی سالاری هزینه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حجم خروجی بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور استان مرکزی از سال ۱۳۹۲، باعث منفی شدن تراز درآمد هزینه در این اداره‌کل شد و این سیر نزولی تا قبل از سال گذشته ادامه داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغالزایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تامین اجتماعی استان مرکزی برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در سال گذشته تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را انجام داد و در مجموعه سال خوبی سپری شد و با افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) به بیش از ۱۵ هزار نفر تا اسفندماه مواجه شد.

حسینی اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های فعال سطح استان مرکزی نیز تا اسفندماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

وی گفت: تمام منابع جذب شده سال گذشته تامین اجتماعی استان مرکزی با تعامل در حوزه کارفرمایی به دست آمد و هیچگونه اجباری صورت نگرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: حق بیمه و تقسیط بدهی بدهکارانی کلان این استان نیز در سال گذشته به موقع پرداخت شد که این مهم تاثیر به سزایی در کسب منابع برای تامین اجتماعی استان مرکزی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود