Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمودرضا روز جمعه در نشست اضطراری تامین تخت های بیماران مبتلا به کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور روسای بیمارستان های دانشگاهی، سازمان‌های خدماتی و نظامی افزود: متاسفانه بیماری کووید ۱۹ در استان روند صعودی یافته است.

او گفت: پس از ۱۵ اردیبهشت تعداد بیماران بیشتری به مجموع مبتلایان اضافه گردید و در هفته گذشته موارد مثبت روند صعودی بیشری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این افزایش به دلیل آزادسازی و رعایت نکردن مردم پیش بینی می شد و موجب مواجه با گسترش بیماری گردید. 

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده اند و این بسیار نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در طی این مدت فعالیت‌های لازم را انجام داده ایم و در همه زمینه ها و نیز آموزش مردم کارهای خوبی انجام شده و همکاری خوب مسوولان‌ استان و تلاش های علمی و فعال اساتید دانشگاه در این زمینه چشمگیر بوده است، اما وظیفه خطیر ما اکنون هماهنگی لازم ‌در زمینه درمان بیماران است ‌

مرادی افزود: متاسفانه زمان طولانی و فرسایشی شدن موضوع باعث کم شدن‌توجه مردم شده و این منجر به افزایش بیماران بدحال شده است 

او گفت: تمام امکانات دانشگاه باید در اختیار کووید قرار گیرد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز هشتم خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

کیانوش جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۹ مورد بستری و یک هزار و ۸۳۹ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

او گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هفت هزار و ۶۲۷ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • کلاهبرداری با داروی مرگ