Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:36:35 GMT

پورعلی‌گنجی در العربی قطر می‌ماند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۶۷۹

پورعلی‌گنجی در العربی قطر می‌ماند

در پی شایعاتی مبنی بر جدایی «مرتضی‌ پورعلی‌گنجی» مدافع ایرانی تیم العربی،  این باشگاه قطری با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را رد کرد و اعلام کرد که نه تنها پورعلی‌گنجی، بلکه هیچ بازیکنی در پایان فصل از این تیم جدا نمی‌شود.

طبق نوشته الوطن، باشگاه العربی تاکید کرد که بر خلاف شایعاتی که در برخی رسانه‌ها مطرح شد، جدایی پورعلی‌گنجی و انتخاب جایگزین این بازیکن برای فصل بعد صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شرایط فعلی قصد تغییر در هیچ پستی را نداریم و از طرفی دیگر قرارداد هیچ بازیکنی در پایان فصل به اتمام نمی‌رسد. به همین خاطر باشگاه قصد دارد ثبات فنی خود را برای فصل آینده هم حفظ کند و در راس کادر فنی با هدایت «هایمر هالگریمسون» به کارش ادامه دهد.

«آنورگونارسون» بازیکن ایسلندی که با قراردادی ۲ ساله به العربی پیوسته توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و مسوولان باشگاه هم قصد دارند در صورت تداوم این روند خوب، مدت قرارداد وی را تمدید کنند. «حمدی الحرباوی» مهاجم تونسی هم یک فصل دیگر از قرارداد ۲ ساله‌اش باقی مانده است. «مارک مونیسا» مدافع اسپانیایی هم قرارداد ۲ ساله با باشگاه دارد. «پیر میشل لاسوگا» هم با باشگاه العربی قراردادی ۳ ساله دارد. با توجه به این موضوع تغییر و تحولات چندان عظیمی را در العربی شاهد نخواهیم بود.

برچسب‌ها نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد

لئوناردو اسپیناتزولا فولبک چپ ۳۰ ساله آاس رم که در مسیر خروج از این باشگاه قرار داشت، احتمالا قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ قرارداد اسپیناتزولا با رم در انتهای فصل به پایان می رسد اما او و ده روسی تمایل زیادی به تداوم همکاری دارند. با توجه به توانایی های بالای اسپیناتزولا در پست فولبک چپ و در دسترس نبودن جایگزین مناسب برای او در بازار نقل و انتقالات، ده روسی ترجیح می دهد اسپیناتزولا در در تیم خود حفظ کند. فولبک سابق آتالانتا و یوونتوس آماده است با کاهش دستمزد خود، قراردادی دو ساله با رم به امضا برساند. دستمزد فعلی اسپیناتزولا در رم، سالیانه 3 میلیون یورو است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید