Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد شبکه نمایش فیلم های سینمایی «آن سفرکرده»، «صنوبر»، «هویت»، «مثل یک پدر»، «ملک سلیمان»، «قیام»، «بازماندگان» و ... را پخش می کند و همچنین به مرور آثار زنده یاد یدالله نجفی صدابردار و صداگذار فقید سینما و تلویزیون می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشگاه صدا و سیمای فعلی) بود و فعالیت در تلویزیون را به عنوان صدابردار از سال ۱۳۵۵ و کار سینما را از سال ۱۳۶۹ با صدابرداری «به خاطر همه چیز» آغاز کرد و توانست موفقیت های بسیاری را کسب کند. یدالله نجفی سوم بهمن ۱۳۹۴ در سن ۵٩ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فیلم های سینمایی این صدابردار که به ترتیب از شنبه ۱۰ خرداد ماه تا جمعه ۱۶ خرداد ساعت ۲۱ پخش خواهند شد «بید مجنون»، «نیاز»، «نجات یافتگان»، «تولد یک پروانه»، «اینجا چراغی روشن است»، «شب واقعه» و «قاعده بازی» هستند.

کد خبر 4936636 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی شبکه نمایش سیما سالروز رحلت امام یدالله نجفی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی شبکه دو سیما روز قدس شیوع کرونا کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه‌کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیشکسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهمترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیر تواید فیلم‌های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • صداگذاری فیلم با تعداد کاراکتر بالا سخت است
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد