Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی مورد توجه تیم های مختلف اروپایی قرار گرفته است.

طرفداری- سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت به احتمال فراوان راهی لیگ های معتبر اروپا خواهد شد. گنادی اورلوف، پیشکسوت و کارشناس فوتبال روسیه این مسئله را تایید می کند.

در مصاحبه با sportdaily روسیه، اورلوف در خصوص آینده سردار آزمون عنوان کرد:

سردار آزمون در آستانه جدایی از زنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین مسئله این است که سردار به تیمی خوب بپیوندد و از طرف دیگر، پول خوبی به زنیت نیز برسد. به نظرم الکساندر کوکورین بهترین گزینه برای جانشینی آزمون در زنیت است. حال باید دید تیم ها چقدر برای سردار پیشنهاد می دهند. اگر پیشنهادی 25 میلیون یورویی به دست زنیت برسد، آن ها باید با خوشحالی آن را قبول کنند زیرا به دلیل شیوع کرونا، قیمت بازیکنان افت کرده است.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو

مهاجم بلند قامت لایپزیش، مشتریان متعددی در انگلستان دارد. 

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک مهاجم در تابستان امسال است و نام بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیش، در لیست خرید آن‌ها قرار دارد.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، توپچی‌ها پس از خروج از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات هستند. میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و باشگاه با بررسی گزینه‌ها، ششکو، بازیکن 1.95 سانتیمتری اهل اسلوونی را دنبال می‌کند. آرسنال برای جذب این بازیکن 20 ساله با چلسی و منچستریونایتد که آن‌ها هم او را زیر نظر دارند، رقابت خواهد کرد. نمایندگان ششکو در طول این فصل مهمان بازی‌های چلسی و منچستریونایتد بوده‌اند.

ششکو همین تابستان گذشته از باشگاه خواهرخوانده‌، یعنی ردبول سالزبورگ به لایپزیش منتقل شد، اما این تیم بوندس‌لیگایی در حال آماده شدن برای زندگی بدون اوست و به دنبال یار جانشین می‌گردد. ششکو در قرارداد خود بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۷ میلیون پوندی) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود. ششکو در مجموع رقابت‌های این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است و کارشناسان آینده درخشانی را برای او متصور هستند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت