Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:34:27 GMT

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۹۱۵

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی، دکتر محمدحسین علیزاده را به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با حفظ سمت به موجب این حکم به‌عنوان دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که با توکل به خداوند سبحان، برابر ضوابط و آئین‌نامه‌های مربوط زمینه برگزاری شایسته انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در فرصت مناسب فراهم شود. توفیق جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.»

دکتر علیزاده در اسفندماه سال گذشته با حکم وزیر علوم به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شده بود.

کد خبر 4936637 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب ورزش دانشجویی ویروس کرونا دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان امتحانات پایان ترم دانشگاه های ایران سازمان سنجش آموزش مجازی دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های علوم پزشکی مصطفی رستمی کنکور 99 دانشگاهی منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج با حضور مقابل وزارت ورزش، حمایت خود را از سرپرست فعلی این فدراسیون اعلام کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 15 نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند.

دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با رئیس کمیته ملی المپیک

به همه این افراد اجازه ورود به وزارت ورزش داده نشد و آنها مقابل این وزارتخانه ایستادند، اما چند نفر موفق شدند در جلسه‌ای با برخی مسئولان در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور پیدا کنند.

هدف اصلی اعضای مجمع شطرنج اعلام حمایت از شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون برای حضور او در انتخابات ریاست بود.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر 1402 با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش