Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۷ هزار دقیقه برنامه طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سیدمحسن لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال هم در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره‌گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به هم‌نوعان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع ۳۷ هزار و ۳۰۹ دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌گیری از حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، تعاملی بودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه‌های مختلف، معرفی موسسات خیریه، خیرین و نیکوکاران در برنامه‌ها، انعکاس ویژه جشن گلریزان، تاکید بر مجهاهدت مدافعان سلامت در برابر بیماری کووید ۱۹، مشارکت موثر در جلب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارتباط با شبکه‌های سراسری، پخش زنده مراسم شب‌های قدر، پخش زنده مراسم گرامی‌داشت یاد شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا و نیز پخش زنده ویژه‌برنامه سحری از صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های امسال صدا و سیمای مرکز زنجان در این ماه مبارک بود.

این مسئول تصریح کرد: شبکه اشراق با ویژه‌برنامه‌های افطارلیق، اوباشدانلار، بازپخش جمع‌خوانی قرآن در حسینیه اعظم، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شب‌های قدر، گرامی‌داشت روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر و ... مجموعا به مدت ۲۲ هزار و ۳۴۹ دقیقه، همراه مومنان روزه‌دار بود و سایر برنامه‌های روتین سیما هم در کنار ویژه‌های شبکه اشراق، رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های رادیویی نیز افزود: شبکه استانی صدا نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ویژه‌برنامه‌هایی مانند آیلار آیی، افطارلیق، اوباشدانلار، شریعت یولی، اسرار نماز، تکرار جزءخوانی قرآن و سایر برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا به مدت ۱۳ هزار و ۲۵۲ دقیقه همگام با مخاطبان خود بود.

وی یادآور شد: معاونت اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر معاونت‌های تولیدی با تهیه و پخش خبرها، گزارش‌ها و تفسیرهای رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب و ... به مدت بیش از ۱۷۰۷ دقیقه به ماه مبارک رمضان و موضوعات پیرامون آن پرداخت.

لطیفی افزود: علاوه بر این، رادیو نما با تولید و بازپخش ۴۵۰ اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار ۲۱۰ مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم در مجموع به مدت ۱۳ هزار و ۴۴۵ دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های پیرامون آن پرداختند.

رئیس رسانه استانی خاطرنشان کرد: در مجموع تلاش کردیم با بهره‌گیری از همه توان، نیروها و امکانات لحظات دلنشین همراه با معرفت و معنویت را برای هم‌استانی‌ها در ماه ضیافت الهی فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری رمضان زنجان صداوسيما صدا و سیمای مرکز زنجان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد

ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب‌های قدر به میزبانی مهدی اعرابی به مدت پنج شب ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، قسمت اول این ویژه‌برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالگرد ضربت خوردن حضرت علی (ع) پخش می‌شود و تا بیست و سوم ماه رمضان (۱۰ تا ۱۴ فروردین‌ماه) روی آنتن است. در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد.

همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت (ع) حاج احمد چینی، حاج حسن آهن‌سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کاردان امین و کارگردانی محمدحسام مدنی است که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز