Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: با مشکوک بودن تست برخی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فریبرز گرامی در گفت‌وکو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با اینکه گفته می‌شود تست کرونای سه بازیکن و یک مربی از این تیم مثبت اعلام شده است، گفت: ظاهراً این چند نفر با شرایط مشکوکی مواجه هستند و با مشکوک بودن تست تعدادی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بازیکنان فرزند کوچک یا پدر و مادر مسن دارند و همین موضوع باعث نگرانی اکثر نفرات تیم شده است. از طرفی امسال با مشکلات مالی هم مواجه شده‌ایم و در مجموع فصل جاری برای ما چندان خوب نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق برگزاری بازی‌های لیگ برتر است؟»، خاطرنشان کرد: برگزای لیگ برتر با این وضعیت بی‌فایده است. خیلی‌ها در مورد شروع لیگ‌های اروپایی حرف می‌زنند، ولی امکانات آنها با ما قابل قیاس نیست. اخیراً هم یک پروتکل داده‌اند که تیم‌ها باید آنها را رعایت کنند که فکر می‌کنم این کار از برخی جنبه‌ها خصوصاً از نظر مالی بسیار سخت است. با این وجود من شنیده‌ام که تأکید AFC به برگزاری بازی‌هاست و با این وضعیت بعید می‌دانم لیگ انجام نشود.

مدافع پارس‌جنوبی عنوان کرد: می‌توان لیگ را تعطیل کرد. تکلیف قهرمان که تا حدودی مشخص است و خیلی سخت است که تیمی به پرسپولیس برسد. در پایین جدول هم می‌توان تغییری ایجاد نکرد تا لیگ فصل بعد با 18 تیم برگزار شود، ولی مسئله مهم تعیین سهمیه است که این موضوع چالش بیشتری خواهد داشت. چالش سختی ایجاد شده است و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود کمترین آسیب را به تیم‌ها برساند.

آغاز تمرینات پارس جنوبی در جم با ضدعفونی بازیکنان/ افراد مشکوک به کرونا قرنطینه شدند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم

حضور جمعی از قدیمی های فوتبال ایران در بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم